איסטבורן 23.7.2017

Home sweet home

בוקר טוב לכולם!!

אחרי שבועיים עמוסים בחוויות לא נשכחות חזרנו הביתה אתמול בלילה.

אתמול בבוקר יצאנו ב6:00 לכיוון שדה התעופה לוטון- אחרי שנפרדנו בחיבוקים מהחברים שקמו במיוחד בשביל להגיד לנו להתראות!

נסענו לשדה התעופה והתברר לנו שטיסתינו התעכבה, בילנו יחדיו את השעות האחרונות של הטיול בשדה התעופה. קיבלנו ואוצרים של 15 פאונד מאלעל על מנת לאכול ולהתפנק, השלמנו קניות אחרונות בדיוטי פרי ולבסוף לאחר המתנה לא קצרה סוף סוך עלינו לטיסה המיוחלת ארצה בשעה 18:00.

בשעה 1:00 נחתנו בנתב״ג, עם איסוף המזוודות החברה התחילן להבין שזהו, הטיוך הסתיים והם החלו מתחבקים כולם, בוכים (דמעות של אושר כמובן), מתנשקים ונפרדים מכולם. אמרתי להם שזה לא הסוף אלא רק התחלה של כל החברויות המדהימות שנרקמו בשבועיים האחרונים.

הצטלמו כולני יחדיו תמונה אחרונה ומנצחת ויצאנו אליכם, ההורים- שהתגעגענו אליהם כל כך!!

בנימה אישית, היו לי שבועיים נהדרים וזה רק בזכות הקבוצה המדימה שלנו שהפתיעה אותי בכל פעם מחדש וגם את כל חברי המרכז, ביכולת שלהם לבלות, ללמוד ולהתחבר לילדים מכל העולם וגם לכאלה שבאו מתרבות או רקע קצת אחר. היה לי העונג ללוות את הקבוצה הזו והם גרמו לי תמיד להיות גאה להציג את עצמי  במרכז בתור- שחר, המדריכה של הקבוצה מישראל.

אז תודה רבה רבה על שבועיים לא נשכחים אני אוהבת את כולכם המון ותמיד תהיה לכם פינה אצלי בלב.

מזכירה לכולם למלא סיפור בקהילת הילדים שנזכה במפגש קבוצה על חשבון קמפוס - כי אני כבר מתגעגעת לכולללם!