איסטבורן 23.7.2017

Beachy haed

היי, מה העניינים?!

לא תאמינו איזה יום מיוחד היה לנו היום!

אני והמדריכות של הקבוצה הפורטוגלית והאיטלקית החלטנו שבמקום לשחק במשחקי כדור הבוקר נקח את הילדים קצת לטייל ולראות את העיר. המליצו לנו על מקום לא רחוק שנקרא Beachy head ויחד עם שניים מהמדריכים של בית הספר יצאנו אחרי ארוחת הבוקר לטיול.

הדרך בה הלכנו הייתה מהממת, המון פרחים סגולים ומשטחים ירוקים שלא נגמרים. בנקודת התצפית הראשונה שעצרנו אפשר היה להשקיף על כל קו החוף ולראות את המזח בו היינו רק לפני מספר ימים. המשכנו ללכת נפעמים מהנוף והגענו אל היעד😳

Beachy Head הוא חלק מרכס מצוקים שעשויים מאבן גיר והוא הגבוהה ביותר באנגליה. מתחתיו ניתן לראות את המגדלור שנבנה במקום.

הנוף מהמצוק היה עוצר נשימה, מזג האוויר היה מושלם והילדים הצטלמו ואחר כך רבצו על הדשא ונחו😊

אחרי שעה קלה, חזרנו היישר לארוחת הצהריים, רעבים אך מרוצים🤗

במטבח חיכו לנו כדורי בשר, פוקצה צימחונית, אורז, סלט יווני, פסטה, אביטחים, אננסים ועוגה לקינוח.

אחרי הצהריים הלכנו לשיעורים, שם דיברנו על סוגים שונים של מזג אוויר ולאחר מכן בפרוייקט כל קבוצה המציאה מדינה אותה תצטרך להציג בהמשך.

בארוחת הערב אכלנו אצבעות דגים ולזניה צימחונית והתרגשנו לקראת הערב-

היום יום שלישי והגיע הזמן לפעילות האהובה עלינו- דיסקו!!🙌🏻💃🏼

כולם הלכו חגיגיים למועדון, רקדו, שרו ועשו כיף יחד עם כל החברים:)

השבוע עמוס בטיולים ומחר נצא לברייטון לחצי יום- כולנו מצפים לך!