לונדון Harrow Discovery 16.7.2017

היום השלישי!!!

ערב נעים לכולםםםםםם🇬🇧
היום התחלנו את יומנו בארוחת בוקר אנגלית שאפילו כבר הספקנו להתרגל אליה! המשכנו למשחקי אנרגיה על הבוקר עד שחיכינו לאוטובוס שלקח אותנו שוב לטיול במרכז לונדון!

הגענו ללונדון לאחר הרבה פקקים 😞 אבל ישר עלינו על הקרוז בנהר תמזה! הספינה הייתה מאוד גדולה וכמובן שכולנו עלינו על הקומה העליונה! היה קריר קצת אבל אין ספק שכולם התלהבו! ראינו בשייט את המגדל הכי גבוהה באירופה, את לונדון ריבר ועוד!

כשירדנו מהקרוז הסתובבנו ליד הביג בן הצטלמנו ואחרי סלפי עם בן המשכנו לכיוון הלונדון איי! שמחנו לגלות שקבוצות יכולות להכנס בלי תור ותוך שניות היינו כבר כולנו על קרון אחד מצטלמים ונרגשים לראות את לונדון מזווית שלא הכרנו 👁👁

לאחר מכן הלכנו לאכול במרכז מלא במסעדות, נחנו קצת והמשכנו בדרכנו לרחוב קובנט גארדן אשר מלא בחנויות!

אחרי שלא נותר מקום בידיים מרוב שקיות עלינו חזרה על האוטובוס אשר לקח אותנו חזרה לאוניברסיטה. אכלנו ארוחת ערב ונחנו עד הפעילות של המרכז.

הפעילות היום הייתה מאוד מיוחדת! קבוצת היפנים החליטו לעשות ערב יפני ולמלא אותנו במידע כיף ואוכל מתרבותם! 🍜🍙🈲🈹🉐㊗🈴
לבשנו את בגדם המסורתיים, אכלנו מהמרקים, הם כתבו את שמותינו בסינית וביפנית ואף צפינו בסרט אנימה! לימדנו אותם עוד משחק מהבית- שלוש מקלות וכולם התלהבו והיה משחק משולב עם כל הקבוצות!

בסוף הפעילות נפגשנו כולנו לסיכום יום קצרצר בוא עברנו על סיפורים מצחיקים וכנפיים מהיום שעברנו!!!

מחר אנחנו נהיה בשיעורים בקמפוס, נהנה ונחווה את המורים הבריטים וכמובן את שאר הקבוצות איתנו!