לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

Day 12-לונדון 💛💛💛

היי הורים שלנו 👋👋👋

מה שלומכם? אנחנו עייפים אך מרוצים פלוס פלוס 😃😃😃

איזה יום שעבר עלינו-יום מלא חוויות. אז תתרווחו בכיסא אנחנו מתחילים 😊

בבוקר עזבנו את המרכז ונסענו באוטובוס למדאם טוסו- מוזיאון לבובות שעווה. למי מכם שלא ביקר שם, מדובר במבנה בעל מספר קומות כשבכל קומה יש בובות מתחום אחר-ספורטאים, פוליטיקאים, שחקנים, זמרים, מדענים וכמובן-משפחת המלוכה לדורותיה (בכל זאת הם הסמל המסחרי של המדינה הזו 👑). בקומה נוספת ישנה פעילות נחמדה שנקראת "בעקבות שרלוק הולמס" בא המבקרים צריכים למצוא את שרלוק שיצא בעקבות פרשיית רצח. בקומה אחרת ישנו מתקן נחמד של קרונות בצורת מוניות המסיעות את האנשים דרך ההיסטוריה של אנגליה המוצגת בעזרת בובות שעווה, תפאורה וקריינות. את הסיור מסיימים בסרט 4D מגניב במיוחד.

הילדים לא דילגו על אף בובה או אטרקציה, הצטלמו ונהנו.

סיימנו במדאם טוסו והתחלנו לצעוד לעבר נהר התמזה כדי לעלות על ה"לונדון איי"- הנכונה גם "גלגל המילניום". גלגל הענק הגבוה ביותר באירופה (135 מטרים).

כשהגענו למקום התיישבנו בדשא ליד להפסקת צהריים ובסיומה, בזכות ג'וש, המדריך החמוד שלנו שרץ לפנינו לקחת את הכרטיסים, לא חיכינו הרבה זמן בתור וצ'יק צ'ק עלינו לשני תאים והתחלנו בסיבוב. ככל שעלינו גבוה יותר הנוף שנשקף היה מרהיב יותר ופתאום הביג בן לא נראה כל כך גבוה 😉 הילדים התלהבו ולא הפסיקו להצטלם. למזלנו, למרוד שהיום התחיל קצת סגרירי, היתה ראות טובה 👍

אחרי הלונדון איי צעדנו לכיוון כיכר לסטר שם נמצאת החנות הטעימה m&m world. מעט מאיתנו נשארו לנוח בחוץ בזמן שרובנו התרוצצו בתוך החנות, טעמו, הצטלמו וקנו 🍫😋🍫😋🍫😋🍫 משם עברנו לזמן חופשי בקובנט גארדן לאוכל, צפייה בהופעות רחוב ואיך לא- עוד שופינג 🛍🛍🛍🛍🛍🛍🛍🛍

אגב-ניצן ואיתי החליטו לנסות את מזלם ויצאו במופע רחוב משלהם (אתם יכולים לראות בתמונות). הם בהחלט גרמו לאנשים להסתכל עליהם 👀👀👀

אחרי כל היום הגדוש הזה-הגיע הדובדבן שבקצפת 🍒 ההצגה "ממה-מיה" 🎭

היה פשוט משגע 😆👍😆👍 קודם כל התיאטרון מאוד מיוחד ולא דומה לשום תיאטרון שיש בארץ. המוסיקה 🎼 השחקנים, התפאורה, האוירה-הכל פשוט מדהים. בסוף ההצגה כל הקהל קם ורקד עם השחקנים ורובנו הצטרפנו אליהם 💃💃💃💃

הפרצופים של הילדים כשהם יצאו מהתיאטרון אמרו הכל 😃😃😃😃

עכשיו אנחנו חזרה בחדרים שלנו-עייפים אך מרוצים מאוד.

אנחנו כבר ממש מריחים את הסוף וחלק מהילדים כבר שאלו אם אפשר להשאר עוד שבוע (למרות שאנחנו יודעים שאתם כבר מתפוצצים מגעגועים).

מחר בבוקר הילדים יעברו את המבחן המסכם וזה יהיה יום הלימודים האחרון פה, אבל את האנגלית שלנו נמשיך לשפשף עד שנעלה על הטיסה הביתה.

לילה טוב 😍

ותחלמו עלינו (באנגלית כמובן 😉)