לוס אנג′לס 18.7.2016

יום מרענן בפארק מים!

היי לכולם!!

אז סליחה על העיכוב, היו לנו קצת בעיות לוגיסטיות להעלאת הסיפור.

אתמול היינו ביום כיפי במיוחד בפארק המים הגדול ביותר בקליפורניה! RAGINS WATER.

הגענו לשם בבוקר אחרי שאכלנו ארוחת בוקר חגיגית באחד מחדרי האוכל שבמרכז.

הפארק מים מדהים ביופיו! איך שהגענו לשם, הילדים מיד רצו למתקן שבו עומדים מתחת לכד ענקי של מים שבסוף נשפך על כל הילדים וזה היה מרענן במיוחד :)Smileys

היו המון מתקנים, מגלשות מפחידות יותר ומגלשות פחות אבל עדיין היה כיף במיוחד.

מי שפחד מהמתקנים השתזף במקומות השיזוף השונים.Smileys

בנוסף להכל - קשת זכתה בבובה ענקית בצורת דג בעזרתו של אור הכדורסלן וזה ממש עשה לה את היום.

אם זה מה שהיה בפארק מים... אי אפשר לדעת מה יהיה בSIX FLAGS. Smileys

לאחר שחזרנו למרכז, ארוחת ערב ומקלחות נפגשנו לערב חברתי בו דיברנו אחד עם השני ועשינו פעילות מקרבת לבבות Smileys

כידוע לכם, לצערי בעקבות נסיבות אישיות עליי להיפרד מחברי הקבוצה ובנימה זו חשוב לי לומר כי היה לי את העונג והזכות לבלות עם הילדים שלכם את השבוע הזה ואני בטוחה וסומכת על לירון שתמשיך את החויה המופלאה הזו איתם.