לידינגטון 24.7.2016 אנגלית ופעילויות

יום רביעי במחנה

שלום כולם!

היום התחלנו את הבוקר עם שיעורים מעניינים מאוד! לארוחת צהריים אכלנו אורז, תפוחי אדמה, עדשים והרבה פירות וירקות.

אחר כך עשינו פעילויות ממש שוות -

שיחקנו במשחקי כדור שונים ויצאנו לטיול אופניים במחנה, מחנה יפייפיה!

מזג האוויר פה קצת משונה, לפעמים גשם ולפעמים שמש אבל כולנו לבושים טוב אז אין מה לדאוג :-)

לא מאמינים שכבר עוד מעט מסיימים שבוע ראשון! כבר חילקו לנו משובי אמצע!

דניאל קיפר מספר: "היום היה אחלה! אהבתי את האופניים, חשבתי שעושים טיול ואז ראיתי את המסלול ואמרתי וואו איזה מגניב! מאוד אהבתי גם את המסלול מכשולים, הוא היה ממש כיף. כל המכשולים היו טובים וחלק קשים ומאוד אהבתי את היום הזה!"

ירדן שבתאי מספרת: "היום בבוקר קמנו לאכול ארוחת בוקר, אכלתי קורנפלקס שוקולד והיה טעים! הלכנו לשיעור, ראינו את הסרט מיסטר בין - סרט מגניב! יצאנו להפסקה והצגנו את הפרוייקטים של הקומיקס ואז אכלנו צהריים, אבל לא היה חסה... חבל. לא נורא, היה תפוח אדמה מעולה! אחהצ הלכנו למשחקי כדור ושיחקתי עם יובל ועם הסינים! רכבנו על אופניים והיה גשם אבל היה ממש טוב! חזרנו לארוחת ערב, היה צ'יפס טעים וגם וופל בלגי שהיה מעולה!"