לונדון ברונל Discovery 17.7.2016

Wicked המחזמר

בוקר טוב

את הסיפור אנחנו שולחים היום כי אתמול סיימנו את היום מאוחר מהרגיל.

אחרי התארגנות זריזה בבוקר יצאנו ללונדון לאחד הימים הכי מרגשים עבור הילדים. הם חיכו לו כבר כמעט שבועיים.

התחלנו השייט חוזר על נהר התמזה כדי להתחיל ממנו סיור רגלי לאזור ארמון המלכה. דרך השייט ראינו את המקומות המפורסמים של לונדון. למרות שזאת היתה פעם שניה, נהננו ממנו מאוד. לצערינו לא הספקנו לבקר בארמון בשבוע שעבר כשהיינו באזור, אז דאגנו להשלים פערים לבקשת הילדים.

בדרך עברנו גם ליד הכנסיה סנט פול בה התחתנו קייט וויליאמס. משם המשכנו לארמון בקינגהם המלכותי ולהפסקה קצרה בפארק היפה באזור, שם כמובן שהצטלמנו הרבה. משם יצאנו להליכה לאורך רחוב גדול ויפה שהוביל אותנו לקונבט גארדן לזמן חופשי של ארוחת צהריים קצרה.

האוטובוס חיכה לנו שם לקחת אותנו למוזיאון השעווה מאדם טוסו. ניצלנו את הזמן במוזיאון בלמלא את הטלפונים שלנו באינסוף סלפיים עם מפורסמים עשויים משעווה.

את היום סיימנו במחזמר wicked. הצגה מקסימה שמציגה את הצד השני של המכשפה הרעה מהסיפור המפורסם הקוסם מארץ עוץ. הילדים יצאו מוקסמים.

היה יום עמוס אך מוצלח. חזרנו מאוחר עייפים אך מרוצים.