ברייטון 10.7.2016

הקבוצה שלנו

התחלנו את הבוקר כקבוצה ענקיתתת אכלנו ארוחת בוקר והמשכנו היישר לפעילות גיבוש יחד עם כל הקולג', ילדים חדשים מכל קצוות העולם הצטרפו ביום ראשון!

הצוות אירגן לנו משחקי הכרות מגניבים בניהם הכדרים באים, תחרויות מירוץ שליחים, אתלטיקה

ומהירות

בשעה השנייה נפגשנו סוף סוף כולנו בשקט בפעם הראשונה למפגש הכרות וגיבוש בנינו

שיחקנו חבילה עוברת כאשר בכל פתק מסתתרת משימה משעשעת אחרת, כמו לדוגמא: הפאדיחה הכי

מצחיקה שקרתה לך... הדבר הכי מוזר שאתה יודע לעשות ועוד הרבה משחקים מגניבים...Smileys

גילינו שנדב ממש גמיש, שמאי עושה גשר שלא מבייש שום נערת גומי, שיש לנו קבוצה של גאונים

בהקבצות של רובוטיקה והנדסה... כבוד!

השיא של החבילה היה הסוף כאשר העברנו את החבילה לילדה שהתאריך מאוד מיוחד עבורה- יעלי כמובן!!

אז הכנו כתר, ברכה, בלונים והמון המון ממתקים מכולנווווו

לאחר מכן המשכנו לארוחת הצהריים לחוצים קצת לקראת המבחן ומתרגשים לחזור לשיעורי האנגלית.

המבחן היה קצת קשה, בעיקר החלק בעל פה (כי זה מלחיץץץץ) אבל צלחנו אותו ומחר נגלה את

ההקבצות שלנו...

לאחר ארוחת הערב נפגשנו כולנו בנקודת מפגש הקבועה שלנו (ליד השלט הכחול...) וחגגנו שוב ליעלי עם עוגה מהממת ונרות! שרנו והיה ממש כיף ושמח! והעוגה... וואו! זו הייתה העוגה הכי טעימה שאכלנו! (אמא, לא כולל העוגה שאת מכינה)

ואז! הגענו לאולם יחד עם כל הקולג' לערב של "BLIND DATE":

היה פרגוד באמצע הבמה, בצד אחד היו 5 בנים שבחרנו, ובצד השני בת אחת שהבנים נלחמים על ליבהSmileysהבנים התחרו בניהם בריקוד וכח... והזוג המאושר ישבו לדייט רומנטי עם פרחים, שוקולד ומרשמלו הכי גדול שראינו בעולם!!!!!

לאחר מכן עלו 5 בנות וכמובן שכיכבנו על הבמה! אורי, מרינה ומורן עשו לנו כבוד והתחרו בניהן

בריקוד הרובוט, ליפסינג, ג'אגלינג ואכילת שוקולד מהמצח רק בעזרת עיוותים בפנים...עודדנו בטירוף

והיה ממש מצחיק, אומנם הן לא זכו לדייט אבל זכו להרבה עידוד ואהבה מהקהל!

לאחר מכן עלו סשן מדריכים בנים שהתחרו על ליבה של לוסי- המדריכה של שבדיה, בתחרויות כח,

ליפסינג וריקוד ירח (מוזר מאוד)

המדריך מגרמניה זכה בדייט רומנטי עם המדריכה משבדיה, צילמנו ופירגנו להם Smileys

ואחרונות אחרונות חביבות עלו לסשן מדריכות ואיך אפשר שלא... המדריכה של סרביה, ספרד ושתי

המדריכות ההורסות שלנו!!!! המדריכות התחרו ביניהן בתחרות הולה הופ וריקודים מקומיים מוזרים... ואיך אפשר שלא... זכתה.... תופיייייייייייייייייייייייייייייייייים

סתו המדריכה שלנו!

היא יצאה לדייט המרשמלו המפורסם (למרות שפעם שלישית זה צריך להיות גלידה) עם בן, אחד ממדריכי הפעילויות פה!! כולנו התרגשנו וצילמנו אותם Smileys

אחרי הפעילות עשינו את הריקוד הקבוע של ארדמור עם כלללל הקמפוס (כמובן שכולנו היינו בשורה הראשונה)

וזהו! היינו כל כך עייפים שאחרי חצי שעה כבר היינו במיטות ונכנסנו לישון...

מתרגשים לקראת היום ונעדכן עוד הערב!!

מתגעגעים קצת אבל נהנים המון ואוהבים אתכם!