ברייטון 03.7.2016 שלושה שבועות

יום שבת של פינוקים והפתעות

שבת כמו שבת הוא יום מנוחה... אז התפנקנו וקמנו יותר מאוחר מהרגיל, התארגנו בזריזות ויצאנו לפיקניק כיפי ליד הים, אבל לא לפני שעצרנו בסופר וקנינו מלא צ'וקולוקים, ממתקים והפתעות...

הגענו לחוף היפייפיה של ברייטון , מעלינו חגים שחפים ענקיים שממש נמצאים לידינו במרחק נגיעה! אכלנו לנו את ארוחת הבוקר ויצאנו ליום כיף ברחבי ברייטון

היעד הבא היה המקום ה=כ=י   ש=ו=ו=ה   א=ב=ר- לייזר טאג!!! Smileys

קיבלה את פנינו מדריכה קשוחה שהסבירה לנו את חוקי המשחק- התחלקנו ל3 קבוצות- אדומים, כחולים וצהובים... ויצאנו לדרך

כל אחת קיבלה אפוד ורובה  (ממש הכנה לצה"ל) ונכנסנו לשטח המשחק

המקום חשוך עם המון מקומות מסתור וקרני לייזר מגניבים שיורים עלינו מכל כיוון ומנסים לפגוע בנו כדי לפסול אותנו... בעצם המטרה של כל קבוצה היא לפגוע כמה שיותר פעמים בחברי הקבוצה היריבה..

כמו כן, יש לפגוע בבסיס שלהם... שזה שטח מסויים בתוך מתחם המשחק...

בשלב כלשהו החלטנו שהקבוצות הכחול והצהוב מתאחדות נגד האדומים (כי הם לא היו מישראל) וכמעטטטט וניצחנו.. אבל הפסדנו (פירקו אותנו...)Smileys

במהלך המשחק היה אפילו מקום מיוחד לתמונות שכאשר יורים במטרה, זה מצלם ! אז הצטלמנו :)

ממש נהננו לשחק, היה באמת כיף !

המשכנו בדרכינו לפארק הפיביליון- פארק ענקייי מלא במדשאות שלא נגמרות, צבעים לפחות בגובה שלנו, בכל הצבעים ובכל המינים, מלא אנשים צבעוניים ומרחבי כל העולם. טיילנו מעט בפארק ונהננו מנופיו המהמם ותפסנו לנו פינה שקטה לשבת

ליום כיף שלנו הצטרפה גם מדריכה בריטית חמודה בשם זואי, לכן גם את יום הכיף שלנו העברנו באנגלית, אז כמובן שגם היום שיפרנו את האנגלית שלנו פלאים...

שיחקנו מלא והשתעשענו... ואז יצאנו לזמן חופשי במרכז העיר, המרכז מלא בחנויות, בתי קפה, מסעדות ובעיקר מלא אנשים Smileys

לארוחת הערב קיבלנו וואצ'רים למסעדות השונות כדי שנוכל לקנות לנו מה שנרצה...

אז טיילנו, ראינו, חווינו ונהננו מהעיר וזה הרגע לחזור חזרה לקולג'...

מרוצות ושבעות הלכנו לישון :)