מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 13.7.2015

סיכום היום ה- 16

היום יום הולדת, היום יום הולדת, היום יום הולדת לדנה המתוקה שלנו SmileysSmileysSmileys

 
איזה יום שמח היה לנו היום- יום בסימן יום הולדת Smileys 
 
החגיגות התחילו למעשה כבר אתמול כשרצינו להפתיע את דנה בחצות אז ניפתחו בלונים ותכננו שירים אבל איך אומרים??? באנו להפתיע ויצאנו מופתעים- הילדה ישנה  Smileys אז עברנו לתכנית ב׳ ותלינו את הבלוניום בחדר וחיכינו עם החגיגות לבוקר. 
 
את היום בילינו בגן החיות של סן דייגו Smileys גן החיות הזה הוא אחד מהמדהימים והגדולים בעולם. בהתחלה עשינו סיור באוטובוס וראינו חיות מכל העולם (שם גם שרנו לדנה ״היום יום הולדת). אחר כך נסענו ברכבל וראינו את החיות מלמעלה. אחרי הרכבל ראינו סרט 4d מגניב ביותר ואז התחלנו לטייל גם ברגל ברחבי גן החיות.  אומנם היה לנו חם אבל היו כל כך הרבה חיות שאנחנו לא רואים כל יום (דובי קוטב, קואלות, דובי פנדה, היפופוטמים ועוד) שלא התעצלנו ללכת  Smileys
 
אחרי הצהריים חזרנו לאוניברסיטה לאכול ארוחת ערב ולנוח קצת ואז, לבקשת נסיכת היום הולדת, הלכנו לשחק באולינג. היה מאוד משעשע Smileys חלק מהילדים שיחקו ואלו שלא רצו ישבו בצד וצחקו. לאחר המשחק הראשון הפתענו את דנה עם דונט עם נר (כמובן שזה לא במקום העוגה עם הנרות אבל רצינו קצת למתוח אותהSmileys).
 
לאחר המשחק השני פרשנו חזרה לאוניברסיטה שם תיכננו שוב להפתיע את דנה עם עוגה ונרות אך  שוב הופתענו כי דנה הודיעה שהיא הולכת לישון אז.... הדלקנו הנרות ופרצנו לחדר שלה בשירה Smileys
 
מזל טוב להורים של דנה ותודה על יצירת הפאר שאנחנו כל כך אוהביםSmileys
 
מחר אנחנו נבלה את יומינו האחרון בסן דייגו אז אנחנו הולכים לישון
 
לילה טוב 
ענת והילדיםSmileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה