לוס אנג′לס 13.7.2015

סיכום היום ה-15 :-))

שלום הורים יקריםSmileys

נכון שאתם כבר ממש ממש מתגעגעים אלינו? אז אתם צריכים לחכות עוד קצת כי יש לנו עוד כמה ימים להנות מסן דייגו אליה הגענו הבוקר Smileys

את הבוקר התחלנו מאוד מוקדם כדי להספיק לאכול ארוחת בוקר ולהיפרד מהצוות המדהים שלנו, שהיה מאוד עצוב מעזיבתנו ואפילו הודה שהיינו הקבוצה האהובה עליו Smileys

אחרי הפרידות עלינו לאוטובוס וישר זיהינו את הנהג- זה היה אותו הנהג שהביא אותנו משדה התעופה. הנהג שמח לראות אותנו אך היה קצת המום בגלל שחלק מהמושבים עברו הסבה למתקן ייבוש לבגדים של אורי ועומר שלא התייבשו מאתמול וגם בגלל שלהבדיל מהנסיעה הקודמת שלנו יחד שהיתה מאוד ״שקטה ״ , הפעם כל הנוסעים נרדמו Smileys

לאחר שעתיים וחצי נסיעה הגענו לאוניברסיטה בסן דייגו, קיבלנו חדרים ומיד עלינו לאוטובוס ונסענו ל sea world. זהו פארק מאוד מיוחד המוקדש כולו לחיות הים. בפארק אפשר לראות חיות כמו דגים, דולפינים, לוייתנים, אריות ים וכד׳ וישנם גם מתקנים כמו רכבות הרים ואבובים Smileys

חלקנו רצו למתקנים השונים, חלקנו רצו להופעות של החיות וכולנו יצאנו מהפארק מאושרים ורטובים (במידה זו או אחרת

Smileys).

חזרנו ישר לארוחת הערב. חדר האוכל פה הוא על בסיס אכול כפי יכולתך וזה כולל קינוחים שווים אז נראה לי שאנחנו מסודרים בתחום הזה.

התארגנו בחדרים (פחות או יותר אנחנו עם אותם החברים בחדר) ויצאנו קצת לבדוק את השטח.

עכשיו כמעט כולם יושבים אצלי החדר ומתכתבים בקבוצת הווטסאפ המשותפת שלהם עם הבנות הברזילאיות- שקט אין
פה אבל כבר דיברנו על זה שצחוק הוא הצד החזק של הקבוצה שלנו  Smileys

מחר לדנה שלנו יש יום הולדת ואנחנו מתכננים לה על מיני פינוקים ככה שמחר בטוח יהיה שמח.