מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 13.7.2015

סיכום היום ה-13 :-))

שבוע טוב הורים יקרים Smileys

השבת שלנו היתה בסימן פרידות Smileys בבוקר נפגשנו עם המורים שלנו לשיעור אחרון ומפנק. בשיעור הזה המורים עברו עם הילדים על המבחנים שלהם, הראו להם במה הם עוד צריכים להשתפר, נתנו להם למלא משוב על הסאמר סקול כדי שיוכלו לדעת מה אפשר וצריך לשפר ומה צריך לשמר והיו מורים שעוד הספיקו לשחק עם הילדים וללמוד עוד משהו קטן.
 
אחרי השיעורים הזמינו לנו פיצות , כי ביום שבת חדר האוכל סגור בצהריים, וחלקנו זללו גלידה אותה הרויחו בתחרות בשבוע שעבר Smileys
 
מכיוון שהקבוצה שלנו מאוד נקשרה לקבוצת הברזילאיות, והן מאוד מאוד נקשרו אלינו, אנחנו המדריכות ביקשנו לאחד כוחות ויצאנו יחד לוניס ביץ׳ שהוא אחד החופים המפורסמים בלוס אנג׳לס. בחוף רצועת חוף רחבה מאוד ומאחוריה טיילת מדליקה. המקום היה מלא בתיירים, מקומיים, אנשים מוזרים עם תסרוקות, קעקועים ובגדים שלא רואים כל יום Smileys
 
לאורך הטיילת ראינו מופעי רחוב, באחד המגרשים נערכה תחרות קליעה לסל רק שהקולעים קפצו מעל מכוניות ואופנועים בשביל להגיע אל הסל, המון דוכנים למכירת מזכרות וחנויות שונות.
 
חלק מהילדים שלנו בחברו לטייל בטיילת, חלק נהנו מהחוף וחלק נהנו גם מהטיילת וגם מהחוף  Smileys
 
כשחזרנו לקמפוס האוירה טיפה השתנתה בגלל שהברזילאיות היו עסוקות באריזות, בכי, העברות מחברות זיכרון, בכי, הבאת מתנות קטנות לכל הנוכחים בקמפוס וכבר ציינתי בכי??? 
 
עד הלילה הילדים שלנו העבירו את הזמן בחדר של הברזילאיות ואפילו היה להם רצון טוב וחלקם כיוונו שעון לשעה שלוש לפנות בוקר אבל מרוב אמוציות ועייפות- הם לא התעוררו  Smileys
 
היום בבוקר הקמפוס היה שקט מאוד כי רק אנחנו והרוסים נשארנו אבל עוד מעט נתארגן לצאת ליום פינוק בסנטה מוניקה אז האנרגיות יעלו. 
 
שיהיה לכם יום נפלא
ענת והילדים Smileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה