לוס אנג′לס 13.7.2015

סיכום היום ה- 11 :-)

שלום הורים אהובים שלנו

אנחנו מקווים שהכל טוב אצלכם כי אצלנו מ ע ו ל ה SmileysSmileysSmileys היה לנו יום מסעיר במיוחד אז אנחנו ממש
נרגשים SmileysSmileysSmileys

היום לא למדנו, כי היום אחרי ארוחת הבוקר עלינו יחד עם האיטלקים והרוסים לאוטובוס ונסענו ל - six flags, שזה למי
שלא מכיר, רשת פארקי השעשועים הגדולה בעולם. הפארק בלוס אנג׳לס נקרא ״מג׳יק מאונטיין ״ ורוב המתקנים בו הם
רכבות הרים מהגדולות והמשוגעות בעולם SmileysSmileysSmileys

כבר מהחניה אפשר היה לראות את המתקנים המטורפים ולשמוע את קולות הצרחות של הנוסעים בהן.

כשנכנסנו לפארק הילדים היו אחוזי תזזית ובשניה נעלמו בתוך הפארק והחלו לרוץ ממתקן למתקן.

כיוון שברוב המתקנים יש תור ארוך, חלק מהבנים שלנו החליטו לרכוש כרטיס v.i.p  אשר מאפשר להם לעקוף את כל
התור וכך להספיק לטלטל את עצמם עוד כמה פעמים ברכבות.

מזג האויר בימים האחרונים מאוד חם (בכל זאת אנחנו במדבר) אז ציננו את עצמנו במתקנים המשלבים מים. מהמתקנים האלה יצאנו רטובים ומוכנים לרכבת הבאה.

דנה ושחר המתוקות שלנו, עלו על רכבת מפחידה במיוחד וכשירדו החליטו שהן גיבורות על כי היה להן אומץ, וקנו גלימות של גיבורות על   Smileys

הנסיעה חזרה היתה נסיעת האוטובוס השקטה שיותר שהיתה לנו עד כה בטיול, פשוט כי כולם היו מותשים וישנו  Smileys

בערב היה לנו ערב סרט אבל חלקנו בחרו לשבת  בחוץ עם החברים שלנו, כי לא נשאר לנו עוד הרבה זמן איתם כי אף
אחת מהקבוצות שנמצאות איתנו לא עוברת איתנו לסן דייגו Smileys

ממש כייף לראות את הילדים שלנו מנהלים שיחות שלמות באנגלית, וכל כך מוקפים בחברים ממדינות אחרות (אפילו נוצרו פה כמה זוגות  Smileys- אבל אל תספרו שגיליתי לכם Smileys). מה שבטוח, תפנו לכם את השבוע הראשון של אוגוסט כי אתם הולכים לשמוע המון סיפורים .