מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 13.7.2015

סיכום היום העשירי :-))

שלום לכם הורים יקרים שכבר ממש מתגעגעים אלינו Smileys

מה העניינים? אנחנו מקווים שאתם נהנים כמעט כמונו. למה רק כמעט אתם שואלים? כי אין מצב שאתם נהנים יותר
מאיתנו  SmileysSmileysSmileys
 
עוד בוקר משעשע עבר עלינו בכיתות. נשארו לנו עוד יומיים של לימודים והאמת זה קצת מבאס כי אנחנו ממש אוהבים את השיעורים. נו טוב, לפחות יהיו לנו עוד כמה ימים יחד והיום גם גילינו שהמורה מרים עוברת איתנו לסן דייגו אז אנחנו ממש שמחים.
 
אחרי ארוחת הצהריים התלבשנו במיטב בגדינו כי נסענו לאחד המקומות העשירים ביותר- בברלי הילס.  באוטובוס הברזילאיות היו דבוקות לחלון כי הן כל הזמן חיפשו מפורסמים אבל לצערן לא ראינו כזה. הראו לנו שבכניסה לחלק מהרחובות יש תמרור האוסר על כניסת אוטובוסים והסבירו לנו שזה כיוון שברחובות האלה גרים אנשים מפורסמים וזה מפריע להם ולשכנים  Smileys
 
התחנה הראשונה היתה הרחוב היקר והמפורסם- רודיאו דרייב. לשמחתי הילדים מראש הבינו ששם אנחנו  לא נעשה שופינג, לפחות לא הפעם (מותר לחלום לא???  Smileys ) אז הבנות הסתכלו על חלונות הראווה וריירו והבנים כרגיל צילמו מכוניות נדירות וריירו Smileys
 
הרחוב עצמו מאוד יפה ומטוֿפח אך לא נשארנו בו הרבה זמן כי זו ממש התעללות לנפש. 
 
הברזילאיות מצידן המשיכו לחפש מפורסמים ובשלב מסוים הבנים החליטו לעבוד עליהן וצעקו ״הנה טום קרוז, הנה טום קרוז״ . הן קפצו, אנחנו צחקנו והן התבאסו.
 
התחנה הבאה ביתה בברלי סנטר- מרכז קניות שם הילדים יכלו להרשות לעצמם דבר או שניים, במיוחד היתה פשיטה קבוצתית על חנות קרמים מפורסמת.
 
לאוניברסיטה חזרנו הישר לארוחת הערב  ואחריה הצוות אירגן לנו תחרויות בין קבוצת הבנים לקבוצת הבנות. התחרויות כללו ריקוד, למצוא דברים ברחבי הקמפוס, זריקה לסל, טלפון שבור ועוד משימות משעשעות ביותר שבטוח שנצחק מהם עוד הרבה זמן. 
 
בסופו של דבר קבוצת הבנות ניצחה (אין מה לעשות- אנחנו פשוט טובות יותר ) אבל הבנים נלחמו.
 
עכשיו אנחנו מבלים קצת עם החברים האיטלקים שלנו. זוכרים שסיפרתי לכם שהילדים שלנו לימדו את כולם את השיר ״גולדן בוי״ ? אז עכשיו האיטלקים שרים אותו כל הזמן ומנסים לענטז כמונו וזה ממש מצחיק.
 
מחר מחכה לנו עוד יום מלא חוויות אז אנחנו נלך לישוןSmileys
 
ביי לכם Smileys
   
2
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה