מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 13.7.2015

סיכום היום התשיעי :-)))

בוקר טוב הורים יקרים


לפני הכל אני רוצה להתנצל בפניכם על העיכוב ביומני המסע. עקב בעיות טכניות שאנו חווים כאן  (כן כן, אפילו הארה״ב הגדולה והמתפתחת, עדיין יש בעיות אינטרנט) הסיפורים שלי לא תמיד נקלטים בזמן שאני שולחת ולא כל התמונות שאני מפרסמת עולות. אנחנו מנסים לפתור את הבעיה בכל דרך ואני מקווה שזה יפתר בקרוב. 
 
ועכשיו נחזור ליום התשיעי, שהוא גם למעשה אמצע הטיול שלנו, ואיפה נחגוג את המאורע החשוב אם לא בהוליווד המפורסמת והנוצצת????SmileysSmileysSmileys
 
אז כיוון שאין מקום טוב יותר, אחרי הלימודים וארוחת הצהריים, עלינו לאוטובוס יחד עם הקבוצה הברזילאית (שאיתם התחברנו הכי הרבה) ונסענו להוליווד. 
התחנה הראשונה היתה שדרת הכוכבים המפורסמת, בה כל מי שאי פעם היה מפורסם באמת, זכה לכוכב עם שמו על המדרכה. ברחוב הזה הולכים עם הראש למטה כי כל הזמן מחפשים את הכוכבים של השחקנים הגדולים באמת.
 
לאורך השדרה ישנם אנשים רבים המחופשים לגיבורי על, גיבורי סרטים שונים או זמרים מפורסמים שנפטרו כגון: מייקל ג׳קסון ואלביס פרסלי. עם חלקם אפילו הצטלמנו. 
 
באמצע השדרה ישנו התיאטרון הסיני המפורסם אשר בכניסה אליו זכו מספר מצומצם של מפורסמים להשאיר את סימני הידיים והרגליים שלהם. 
 
היה קצת מרגש להיות ברחוב הזה וכל הזמן ציפינו שאולי יופיע כוכב של ממש אבל הסתפקנו בהמון תיירים שנראה לנו
שגם קיוו להיפגש במפורסם שלנו   Smileys
 
התחנה השניה בהוליווד היתה נקודת התצפית ממנה רואים את שלט הוליווד המפורסם. פה גילינו שלמעשה אסור להתקרב יותר מידי לשלט כי זה לא חור
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה