מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 13.7.2015

סיכום שישי- שבת :-)

שבוע טוב הורים Smileys

מה שלומכם? איך עברה עליכם השבת? אנחנו מקווים שהיא היתה מעולה כמו שלנו Smileys
 
יום שישי החל בבוקר לימודים אחרון לשבוע זה. זה הזמן לספר לכם שהמורים ממש אוהבים את הילדים שלנו ואת האופן בו הם לוקחים חלק בשיעור. 
לאחר ארוחת הצהריים היה לנו זמן חופשי. חלקנו שיחקו כדורסל עם המדריכים, חלקנו הסתובבו ברחבי הקמפוס וגילו אזורים חדשים, חלקנו רבצו בדשא וחלקנו התפנקו בשנ״צ שישי. 
נפגשנו שוב חגיגיים לארוחת ערב שבת והראנו לקבוצות האחרות מהו קידוש (הילדים הזמינו את המדריכים להצטרף אלינו וכבר קיבלנו בקשות הצטרפות לקראת שבוע הבא). אנחנו רוצים להודות לרפי דוד של דביר שדאג לנו לתירוש לקידוש.Smileys
 
 אחרי ארוחת הערב אירגנו לנו המדריכים ערב משחקים וריקודים אבל מהר מאוד הילדים הבהירו שהם מעוניינים רק בריקודים וכך היה- ילדים מארבע מדינות פיזזו על הרחבה. ישנה תחרות סמויה בין הילדים שלנו לילדים הברזילאים על מי עושה יותר שמח ואת מי שומעים יותר חזק אבל זה רק תורם לאוירה. במהלך השבוע הבא עלינו לטובה תערך תחרות כישרונות צעירים ושם התחרות תוכרע  Smileys
 
אחרי המסיבה הרישמית היו עוד התאספויות בחדרים השונים (כמו בכל לילה).
 
הבוקר החל בהתרגשות רבה כי נסענו ליוניברסל סטודיו  SmileysSmileysSmileys
איזה מקום מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם כל כך נהננו. אפילו הגשם המעצבן שליווה אותנו כל היום לא הצליח להעיב על ההנאה ולא הצליח לעצור אותנו מהמרוץ לכמה שיותר מתקנים. ההמתנה לכל מתקן היתה מעל לשעה אך זה היה שווה על דקה. 
 
בהתחלה  עלינו כולם יחד לרכבת העושה סיור בין האולפנים בהם צילמו את אלפי הסרטים שאנחנו כל כך אוהבים. בדרך גילינו את האמת שמאחורי יצירת התפאורה, הפיצוצים, הדינוזאורים, מזג האויר ועוד ועוד, והיינו המומים. היו גם כמה הפתעות שוות בדרך, אבל אותן לא נגלה כדי לא להרוס למי שמתכנן להגיע לשם (אנחנו ממליצים בחום!!!!!!!!!) 
 
ירדנו נלהבים מאוד מהרכבת והתפצלנו. כל קבוצה הלכה למתקן שעניין אותה. זה היום הראשון בטיול שלנו שהילדים לא ״שיגעו״ אותי על קניות וחנויות כאלה ואחרות- פשוט נהנו בטירוף מהמקום.
 
עכשיו אנחנו מלאי ציפיה למחר כי מחר אנחנו בדיסנילנד  Smileys
 
אנחנו מאחלים לכם שבוע נפלא
ואל תתגעגעו יותר מידי
ענת והילדים Smileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה