לוס אנג′לס 13.7.2015

סיכום היום השלישי :-)

היי הורים Smileys

מה שלומכם בארצנו הקטנטונת? אצלנו נפלא בלוס אנג׳לס החמימה.

היום התחיל בארוחת בוקר ואחריה הלכנו לכיתות ללמוד. היום החליפו לנו את הכיתות כי האוניברסיטה מאוד גדולה
והבניין בו למדנו היה מאוד רחוק אז העבירו אותנו לבניין קרוב ועכשיו אנחנו צריכים ללכת הרבה פחות Smileys

כשנפגשנו בארוחת הצהריים השוונו חוויות מהכיתות שלנו.

אחרי התארגנות קצרה יצאנו לסיור בדאון טאון לוס אנג׳לס. האוטובוס הוריד אותנו ליד ה- walt disney concert hall , אולם קונצרטים מדהים ביופיו. סיירנו באולם ולאחר מכן צעדנו להיכל העיריה שכמוהו אין באף אחת מהערים שלנוSmileys
עלינו במעלית מפוארת לקומה 27 ושם יצאנו למרפסת לתצפית על העיר  Smileysהילדים ישר חיפשו את השלט המפורסם
של הוליווד והמצלמות החלו לעבוד במרץ. תוך כדי התצפית הבנו עד כמה עצומה לוס אנג׳לס. פה המקום לספר שברחוב בקושי ראינו אנשים וחלק מהילדים העלו את התאוריה שלמעשה זוהי עיר של בניינים אבל אין בה אנשים. בתצפית הבנו כמה העיר הזו עצומה ושהאנשים חייבים לנסוע ממקום למקום ולכן ברחוב רואים הרבה מכוניות אבל לא אנשים.

מבניין העיריה המשכנו בסיור ועברנו דרך היכל המשפט, מטה המשטרה ועוד כמה בניינים מרהיבים. מחוץ לאחד הבניינים היו ניידות שידור אבל לא ממש הבנו למה הם מחכים.

את הסיור סיימנו באזור העתיק ביותר בלוס אנג׳לס. כיום יש שם שוק מקסיקני אז סיירנו בשוק, קנינו, אכלנו, שמענו מוזיקה מקסיקנית ונחנו קצת.

חזרנו לאוניברסיטה לארוחת הערב והבנים שיחקו קצת כדורעף עד פעילות  הערב שהיתה ערב קזינו שם שיחקנו פוקר,
בלק ג׳ק, בינגו, דומינו ועוד. היינו עם הקבוצה הברזילאית כי שתי הקבוצות האחרות עדיין לא הגיעו מהטיולים שלהם.

אנחנו מאוד מחכים למחר כי מחר אנחנו הולכים לשופינג ראשון אז ההתרגשות בשיאה Smileys