Queen anne′s 5.7.2015

היום השלושה עשר - כמעט מסיימים

היי הורים יקרים,

היום היה מרגש במיוחד!!!

התחלנו את הבוקר בארוחה טעימה והמשכנו לפעילויות הבוקר המגניבות.. הילדים יכלו לבחור בחלק הראשון בין הוקי, דודג'בול לשיחות לפי נושאים.. בחלק השני יכלו לבחור בין פריסבי, חזרות לתחרות כשרונות שנערכה בערב וכתיבת כרטיסי ברכה לחברים ולצוות הקמפוס על החוויות שעברו.. Smileys

המשכנו לארוחת צהריים של פיש אנד צ'יפס והיה ממש טעים!!! משם יצאו הילדים לשיעורים והוזמנתי להופעה שאחת הכיתות ערכה באנגלית.. היה מצחיק מאוד ותוכלו לראות גם תמונות - נטע ג', תמר, בר ת' ונטע ס' פשוט ילדות מוכשרות! :) במהלך השיעורים הילדים הכינו גם כובעים לסיום הלימודים וזה יצא מקסים! Smileys

בחלק האחרון של השיעורים יצאו הילדים למלחמת מים מטורפת בקמפוס עם בלוני מים ובקבוקים, הילדים נהנו מאוד והיה ממש מצחיק! אני צילמתי מהחלון את מה שהצלחתי לתפוס כי היו הרבה ריצות ודאגתי להישאר יבשה אז מקווה שתצליחו לראות תמונה נורמלית.. Smileys

הילדים התארגנו לארוחת שישי והלכנו ביחד חגיגיים במיוחד לחדר האוכל.. ערכנו קידוש שעליו יהונתן היה אחראי ובירכנו על חלה ענקית שצוות המטבח הכין עבורנו גם היום ודאג גם למיץ תפוחים במיוחד בשבילנו.. אפילו היה קוסקוס לארוחת ערב אז בהחלט היה טעים וכיף, מאוד מגבש ומאוד משפחתי! Smileys

סיימנו לאכול והמשכנו לפגישת סיכום של עדכונים על היומיים שנותרו.. :( קצת מידע על הטיול שלנו מחר ללונדון וקצת פרטים על ההכנות והארגונים לפני הטיסה הביתה.. משם יצאנו לטקס הסיום של הילדים וכולם חבשו את הכובעים אותם הכינו בכיתה.. מהממים! כולם התיישבו באולם המרכזי ועלו אחד אחד לקחת את התעודה.. הילדים התרגשו כל כך! לאחר מכן הקריאו תעודות הצטיינות של השיפור הגדול ביותר שבו זכה אבירן היקר שלנו!! בתעודת הצטיינות על העבודה הקשה ביותר וההשקעה הרבה ביותר זכתה בר תדהר המהממת! ובתעודה היחידה שניתנה על הציון הטוב ביותר מבין כלל התלמידים בקמפוס זכתה נטע גיל המדהימה!!! Smileys

את סיום היום סגרנו בתחרות כשרונות שבה אושר החמודה והמקסימה שלנו השתתפה בתרגילי התעמלות קרקע לצלילי השיר גולדן בוי.. היו שם גלגלונים, שפגטים, גמישות מטורפת ותרגילים מדהימים!!! אושר אמנם לא זכתה אבל היא זכתה לתשואות מהקהל ולמחמאות מכולם על הופעה מהממת!!! Smileys

מחר יהיה היום האחרון שלנו פה והילדים ואני פשוט עצובים שזה עומד להסתיים..
אז היום יש מלא (!!!) תמונות במיוחד מהטקס סיום אז תהנו!