Queen anne′s 5.7.2015

היום האחד עשר - Oscar Night!!!

היי הורים יקרים,

אנחנו מתחילים להריח את סוף החוויה שלנו בקמפוס :(

התחלנו את היום בארוחת בוקר מגוונת וטעימה כמו בכל יום ובזריזות התארגנו לטיול שלנו במוזיאון האמנות ברדינג.. הגענו אחרי נסיעה קצרה במיוחד למוזיאון ונכנסנו לסיור קצר שבו הילדים חקרו את ההיסטוריה הארוכה של בריטניה עוד מתקופת ימי הביניים.. לאחר שסיימנו את הסיור וגם קנינו קצת מזכרות הביתה המשכנו לחלק האהוב ביותר על הילדים- שופינג!!! Smileys

חזרנו לקמפוס עמוסים בשקיות והמשכנו לחלקו השני של היום שכלל ארוחת צהריים וכמובן גם שיעורים.. תוכלו לראות באחת התמונות את צוות המרכז שאיתו אנחנו מעבירים את היום.. בחולצות הלבנות צוות רווחה, בחולצות האדומות צוות הפעילויות ובחולצות הכחולות המורים.. מעל כולם מנהל המקום המדהים שנמצא שם עבור הילדים בכל דבר ועניין, אם מבעיות בחדרים ועד לשאלות בכל נושא אפשרי.. Smileys

סיימנו את הפעילות בארוחת ערב טעימה ועשירה ומשם הגיעו הילדים לפעילות ההפתעה שהבטחתי להם שהייתה בסימן - טקס האוסקר!!!
הילדים ענו מבעוד מועד על קטגוריות שניתנו להם כמו אלוף השופינג, חרשן, מכור לטלפון, מורעב, מלכת הסלפי וכו.. כאשר על כל אחד היה לבחור מישהו מהקבוצה שעונה על כל אחת מההגדרות.. לאחר מכן נפגשנו בערב עם קצת חטיפים מהבית כמו ביסלי, במבה ושוקולדים טעימים ולאחר שאלה חוסלו, התחלנו את הפעילות.. הכרזתי על הזוכים בכל קטגוריה והילדים קיבלו תעודה שחתומה על ידי ועל ידי מנהל המרכז וגביע המתאים לזכייה.. לסיום הזמנו את המנהל לקבל מדליה, מתנה מהילדים וברכה שכתבו במיוחד עבורו וגם אותי הפתיעו בברכה מרגשת במיוחד!Smileys

מחר נצא לאחר השיעורים למוזיאון מדאם טוסו ומשם למחזמר מאמא מיה!
בינתיים קצת תמונות מהיום..