Queen anne′s 5.7.2015

יום שמיני - Thorpe park

היי הורים יקרים,

היום היה יום מטורף בלונה פארק!Smileys

התחלנו את היום כרגיל בארוחת בוקר טעימה ומשביעה והמשכנו לארגון התיקים לקראת היציאה מהקמפוס.. הילדים הגיעו לרחבה והחלו להיפרד מהנבחרת של פורטוגל שעזבה אותנו היום וחזרה הביתה.. הילדים הצטלמו איתם למזכרת, לקחו פרטי פייסבוק ואינסטגרם כדי שיוכלו להמשיך לשמור על קשר גם אחרי המחנה והפורטוגלים השאירו להם לאחר שנסענו ברכה על הלוח הראשי של המגורים.. היה ממש מרגש ועצוב כי שתי הקבוצות נקשרו מאוד ובתקווה והקשר יצליח להישמר לעוד שנים רבות! Smileys

עלינו על האוטובוס לכיוון  Thorpe park... הלונה פארק הענק בלונדון (!!!) ותוך שעה  הגענו לפארק והילדים היו נרשים בטירוף מגודל המקום, מכמות המתקנים ומאיכות המתקנים שיש לציין שרכבות ההרים היו מגניבות ממש ולא היו מביישות אפילו את סיקס פלאגס...Smileysבקיצור לאמיצים מבינינו זה בהחלט חובה! הילדים וג'וש (הבלונדיני) המדריך התותח שלנו שמלווה אותנו כבר מהיום הראשון, עלו כמעט על כל המתקנים במקום ואין ספק שעשו זאת באומץ רב כי המתקנים באמת משוגעים! אם שאלתם את עצמכם לגביי, אני מהפחדנים שהמתינו למטה עד שכולם ירדו.. Smileys

בנוסף לכל המתקנים המטורפים שהיו בפארק, מסתבר שבלונדון התחנות של משחקי הרודיאו (פחיות, זריקה לסל, תפיסת דגים, מכונות וכו..) הן אפשריות בהחלט וניתן לצאת עם מתנות ממש אבל ממש שוות!!! אז כל מי שבחר לשחק היום וזה אומר כמעט וכל הקבוצה, זכו בבובות מגניבות ממש שבאו בגדלים שונים מבובה קטנה של חד קרן עד לפיל עעצצווםםםם!!!! ואפילו אני קיבלתי בובה פרוותית ומהממת של פיל שזכו במיוחד עבורי.. Smileys

סיימנו את היום הארוך ונסענו חזרה לקמפוס לארוחת ערב טעימה ולערב רגוע של צ'יל אאוט.. הילדים פרשו לישוון מוקדם יותר היום כיוון שפרקו המון אנרגיות בפארק והיו סחוטים מעייפות..

מחר מתחילים שבוע חדש שבו נחזור לשגרת הלימודים ולפעילויות מגניבות הפעם בסדר הפוך משבוע שעבר.. ממתין לנו שבוע מפוצץ בפעילויות חוץ ובפעילויות ערב מגניבות ממש לילדים שעליהם אפרט בהמשך.. בקיצור הולך להיות טירוף!!! Smileys

ועד אז קצת תמונות מהיום.. תראו כמה בובות מגניבות!