Queen anne′s 5.7.2015

יום שביעי רגוע - שבת שלום!

היי הורים יקרים,

היום היה מלא בשקיות של פרימרק!

קמנו מוקדם מאוד לארוחת בוקר של שבת.. אמנם לא חיכה לנו חמין או ג'חנון אבל הקרואסון והצנימים עם הביצה והקורנפלקס בהחלט עשו את העבודה.. הילדים אכלו ולקחו קצת אוכל גם לדרך.. ארזנו את התיקים המקסימים שלנו מקמפוס, הסרטים האדומים ואת הארנק לקניות ויצאנו לדרך.. Smileys

הגענו לאוקספורד עם ג'וש (שיער חום) המדריך המדהים שלנו שעשה איתנו סיור ברחבי אוקספורד המהממת! ראינו את הכנסיות במקום, האוניברסיטה שבה אפילו ראינו סטודנטים עם גלימות וכובע מרובע שבדיוק הגיעו לסיום התואר שלהם והרגשנו כאילו אנחנו חלק מסרט.. :) משם המשכנו למקום שבו צילמו את הסרט " הארי פוטר"!!! הילדים התלהבו ממש ולא הפסיקו להצטלם.. אפילו ראינו תא טלפון אדום וכל אחד עשה תמונה למזכרת.. אין ספק שהיה מגניב ממש! Smileys

כמובן שלסיום הילדים יצאו לשופינג של הלייף במשך יותר משלוש שעות וחרשו על כל חנות אפשרית שהייתה ברחוב.. הילדים חזרו עם מממללללאאאא שקיות מפוצצות בבגדים, אוכל, חטיפים, מתנות וכו' וכו' וכו'... בקיצור היה טיול מדהים!!! Smileys

אחרי שחזרנו לחדרים היינו צריכים לקפוץ לרחבה בגלל שהאזעקה של האש פעלה..  רצנו לרחבה וכמובן שהיינו בין הראשונים ולא הפסקנו לצחוק כשגילינו שהיא הופעלה בגלל מישהו שהשתמש ביותר מידי דאודורנט ספריי.. לפחות אנחנו יודעים שבמקרה חירום האזעקה עובדת מצויין!!! Smileys

משם המשכנו לארוחת ערב והיה לנו ערב ברביקיו!! המבורגים, חזה עוף, המבורגר צמחוני, ירקות וג'לי לקינוח.. יאמי! פעילות הערב הייתה רגועה היום וכללה פיצות, סרט, סתם ישיבה בספות ובמקביל משחק מותח בין קבוצת פורטוגל שעוזבת מחר לבין הצוות של אנגליה.. אנגליה ספגה הפסד רציני לפורטוגלים.. נראה מה יקרה שבוע הבא נגדנו.. Smileys

סיימנו את היום בטקס ההבדלה שהילדים ביקשו שנעשה ויהונתן בירך על היין, המאורות והבשמים ועשה זאת מדהים! הצטרפו אלינו כמה ילדים מאיטליה ומספר מדריכים שנהנו מאוד ושאלו המון שאלות בנוגע לטקס עצמו.. הילדים מגובשים יותר מתמיד והטקסים הקטנים ביותר עוזרים לחבר את כולם ביחד ולתת תחושה של בית.. פשוט משפחה! Smileys