Queen anne′s 5.7.2015

יום שישי - מגה דיסקו!!!

היי הורים יקרים,

היום היה פשוט מדהים!

התחלנו את היום בארוחת בוקר טעימה כמו בכל יום ומשם המשכנו לשיעורים.. הילדים נהנים מאוד ולומדים המון- גם אנגלית וגם על אנגליה עצמה.. האנגלית של כולם השתפרה פלאים וכבר כולם מדברים עם הצוות ועם ילדים אחרים מחו"ל.. פשוט כיף לראות אותם מנהלים שיחות זה עם זה..

משם המשכנו לארוחת צהריים ולפעילויות הספורט כשהיום הילדים יכלו לבחור בין תפוס את הדגל לבין שיחות על פי נושא.. בפעילות השנייה יכלו לבחור בין כדורגל, משחקי ספסל והכנת מכתבים.. הילדים נהנו מאוד וחזרו מלאי אנרגיה כדי לקבל את השבת! Smileys

לאחר התארגנות מהירה, הלכנו כולנו לאולם המרכזי להשתתף בחלוקת התעודות ובסיום של הקבוצה מפורטוגל שעוזבת אותנו בראשון.. משם המשכנו לארוחת ערב חגיגית בחדר האוכל עם חלה מדהימה וענקית שצוות המטבח המהמם הכין לנו מיוחד ועם שירונים וכיפות שהכנו מראש על מנת לחלק לילדים נוספים.. כולם התלבשו חגיגי והתחלנו בשיר "שלום עליכם", המשכנו לקידוש וברכת המוציא על הלחם והתיישבנו לאכול.. היה ממש כיף והילדים נהנו מאוד! בשבוע הבא נעשה זאת שוב בביטחון רב יותר ועם יותר אנשים בקהל.. :) Smileys

אחרי האוכל הילדים התארגנו למסיבה ואחרי שנצבענו קצת בצבעים זוהרים לפנים ולגוף, יצאנו ביחד למסיבת המגה דיסקו שנערכה בקמפוס אחר שנמצא ברידינג..פגשנו במקום קבוצה נוספת של ישראלים מלידינגטון ולמקום הגיעו יותר מחמישה קמפוסים.. הילדים רקדו בטירוף, השתגעו על הרחבה ולא הפסיקו להצטלם! הצוות הבריטי רקד איתנו והילדים פשוט היו בהיי מטורף של מוסיקה טובה וילדים מכל העולם מסביבם.. Smileys

חזרנו לקמפוס עייפים ומרוצים וממתינים בציפייה למחר!! מחר נצא לאוקספורד ונטייל באוניברסיטה וברחוב הראשי שם הילדים יוכלו לעשות גם ששוופפייננגגג!!! ממתין לנו יום ארוך מלא בחוויות שעליהם אעדכן אתכם מחר..

ועד אז כמה תמונות מהיום..