Queen anne′s 5.7.2015

ביום שלישי קונים ונהנים!

היי הורים יקרים,

היום היה יום עמוס במיוחד ומלא בחוויות!

התחלנו בארוחת בוקר מרשימה מלאה באופציות:Smileysביצים קשות, קרואסונים, דייסה עם דבש, מגוון של קורנפלקס, צנימים עם חמאה וריבה, מיצים טבעיים ועוד ועוד ועוד... בקיצור המגוון פה ממש רחב והילדים לא מפסיקים לשבח את האוכל.. אמנם לא כמו האוכל בבית אבל אין תלונות.. Smileys

המשכנו לחלוקה לכיתות לפי רמות והילדים למדו קצת על אנגליה ונהנו מאוד בשיעורים הראשונים..נתקלנו בכמה בעיות מבחינת הרמה אבל הבעיה טופלה במהירות וכולם היו מרוצים!

ארוחת הצהריים הייתה מעולה ואכלנו טורטיה ענקית עם תוספות של עוף, בשר וצמחוני עם תוספת של תירס חם ועוגה.. הכל כמובן עם תוספת של ירקות חתוכים מהצד, כרוב במיונז ולחם... יאמי!!

אחר כך החלטנו לשנות לילדים את הפעילויות הרגילות ויצאנו במקום לשופיינננגג!!!!Smileysהלכנו עם קבוצות נוספות ועם הצוות הבריטי שליווה אותנו למרכז הקניות הקרוב והילדים יכלו להסתובב לקנות כראות עיניהם.. כולם חזרו שמחים ומרוצים עם שקיות בידיים וחיוך על השפתיים!!!

חזרנו לקמפוס וכעבור מספר דקות קפצנו לתרגיל כיבוי אש שבו הילדים עמדו בהצלחה מרובה והגיעו כולם בזמן ובין הראשונים... כבוד! משם המשכנו לפגישת סיכום כמו בכל יום שהתחיל בסבב של דבר טוב שקרה ודבר שאפשר לשפר.. משם המשכנו לעדכונים שוטפים ומידע על השבוע הקרוב ולאחר שהסתיימה השיחה המשכנו ביחד לארוחת ערב משביעה..

פעילות הערב התחילה בסבב של ספיד דייטינג שבו הילדים ישבו מול אנשים מקבוצות שונות ובמשך שתי דקות היו צריכים להכיר את הילד שיושב מולם.. לאחר שתי דקות מתחלפים הילדים ומכירים ילד חדש למשך שתי דקות וכן הלאה..בסוף הפעילות עברו הילדים למשחקי חברה בחוץ ונהנו ממש!! Smileys

לסיכום, היום היה מאוד עמוס וכיפי והילדים הכירו המון חברים חדשים ממדינות שונות ומעבר לאנגלית מתחילים ללמוד גם איטלקית, פורטוגזית וספרדית.. :)
מחר נצא לטירת וינזדור אחרי השיעורים ונלמד קצת על התרבות המקומית.. הילדים מצפים לכך מאוד וגם אני!!!

אז מחר אספר לכם איך היה וגם אשלח תמונות מהיום וממחר כי היום המחשב מסרב לשתף איתי פעולה...