מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Queen anne′s 5.7.2015

יום ראשון שיגעון!

היי הורים יקרים,

סיימנו את היום הראשון בהצלחה! Smileys
 
עלינו על המטוס ואחרי נסיעה של 5 שעות שעברה בשינה, משחקים, סלפי לא פוסק ואוכל כמובן.. הגענו לשדה תעופה לוטון בלונדון ושם פגשנו את נעם המנהלת ואת ג'וש אחראי הפעילויות של המרכז שהוא מדהים ונחמד מאוד ושניהם ליוו אותנו כל הדרך לקמפוס הנסיעה לקמפוס. 
 
הנסיעה ארכה כשעה פלוס ולאחר שהגענו קיבלו את פנינו אלכס שאחראית גם כן על הפעילויות וסבסטיאן מנהל המרכז שהסבירו להם על המקום ועזרו להם עם המזוודות לחדרים.. חילקנו את כולם לחדרים לפי הבקשות ונראה כי כולם מרוצים.. החדרים גדולים, נקיים וגדולים עם שירותים ומקלחת בכל חדר ובקיצור... רמה גבוהה!! Smileys
 
עשינו סיור במקום והיה ממש ממש נחמד ומשם המשכנו לארוחת ערב שהייתה בסדר גמור.. הכל היה מסומן לפי סוג האוכל והיה בר סלטים מגוון מאוד, פירות וקינוחים!! סיימנו בשיחת סיכום על הסבר הנהלים של המקום, לו"ז למחר וכו.. הפעילות הסתיימה בערב סרט.. והילדים חזרו לחדרים לסדר את המזוודות, להתקלח, להתארגן ולישון.. 
 
ממתין להם מחר יום מעניין ומרגש במיוחד!!! מחר תתקיים בחינת הרמה שתקבע באיזו קבוצה כל אחד ואנחנו מאוד מתרגשים לקראת זה!! היה לנו יום עמוס מאוד ואינטנסיבי אבל עבר בשלום וכולם שמחים, עייפים ומרוצים!!Smileys
 
אעדכן מחר על המשך הפעילות ועד אז שיהיה לכולנו לילה טוב!! 
ליאת.
   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה