מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Queen anne′s 5.7.2015

מפגש היכרות

שלום לקבוצה השווה ביותר בקמפוס לימודים!!!

היה לי מאוד כיף לפגוש ולהכיר את כולכם ויש לי תחושה שהולכת להיות לנו חוויה מדהימה הקיץ!!!
 
מאז המפגש הצטרפו אלינו עוד שלושה חברים לקבוצה אותם תכירו בקרוב בקבוצת הוואטסאפ הקבוצתית שפתחתם (נטע סומכת עלייך שתכניסי אותם לעניינים) וכמובן שנפגוש אותם ביום הטיסה.. נאחל להם ברוכים הבאים ולכולנו המון המון בהצלחה!! :)
 
אנחנו ממש בקרוב טסים ולכן אזכיר מספר דברים שעליהם דיברנו במהלך המפגש: הטיסה יוצאת ביום ראשון ה- 5.7.2015 (בין שבת לראשון). הטיסה יוצאת בשעה 8:00 בבוקר ולכן יש להיות בשדה התעופה בשעה 4:00 בבוקר בקומה 3 היכן שהציגו במפגש.. תשתדלו לא לאחר כדי שלא נתעכב ויהיה לנו זמן רב יותר בדיוטי פרי!!!
 
מזכירה לכם שבאנגליה מזג האוויר הפכפך ולכן יש להגיע עם נעליים סגורות לשדה ועם בגדים בצורת שכבות כדי שיהיה לכם נוח לשחק עם הטמפרטורות.. מומלץ להביא גם מטריה במידה וירד גשם. בנוסף, לא לשכוח להביא בגדים לבנים לשבת (בנים אפשר להביא גם כיפה)- יהונתן תתכונן לקידוש וכולם לחמם את הגרון לשירי שבת!
 
זהו, זה כבר קורה ואני מתחילה להתרגש... הולך להיות מטורף!!!! 
אני כאן בשבילכם לאורך כל הסאמר סקול אז תרגישו הכי בנוח בעולם לפנות אליי בכל רגע נתון, כשקשה, כשמח, כשמצחיק וכשסתם בא לכם לדבר ולשתף..
הורים יקרים, מבטיחה לשמור על ילדיכם ולעזור בכל דבר שרק ניתן.. הולך להיות מדהים ומבטיחה לעדכן אתכם באתר בכל יום ולהעביר איתם את הקיץ החוויתי ביותר שיש!!
 
 נתראה בקרוב! 
 ליאת :) 
   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה