קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום ה-21

ל-ו-נ-ד-ו-ן בטירוף שלנו!!! נסענו הבוקר לטיול יום בלונדון והיה מדהים. זו עיר ללא הספקה, הומת אדם וחיים. לא להאמין כמה אנשים יש בעיר הזו וכמה חיי פנאי. מסתבר שרק מרכז לונדון בערך בגודל  של כל קיימבריג'.

פתחנו את הבוקר בלונדון בקפה בסטארבק ואז נכנסנו למרכז ריפליס- תאמינו או לא. איזה מקום משוגע! יש שם מלא תופעות שקשה להאמין שאכן מתרחשות בעולם, בהתחלה היינו סקפטיים אבל לאט לאט השתכנענו. ראינו את האדם הגבוה ביותר, את האדם השמן ביותר (מעל 400 קילו!), אדם בעל אף 19 ס"מ, אנשים מקועקעים וגם נשים בעולם וכיצד נתפס מודל היופי בתרבויות שונות- למשל נשים עם צוואר ארוך. היה שם גם מבוך מראות ועוד אטרקציות מעניינות. היינו שם המון זמן וסיימנו בחנות המזכרות המאגניבה.Smileys

אחר כך היה לנו זמן חופשי לארוחת צהריים, רובנו ישבנו על המזרקה בכיכר העיר ברחוב פיקדלי ואכלנו יחד. במקום עומדים פסלים חיים והיה שם גם את מיסטר בין.

אחר הצהריים המשכנו בנסיעה לכיוון מוזיאון המדע. המוזיאון הוא מאוד גדול עם מלא קומות. אפשר ללמוד על כדור הארץ ואסטרולוגיה, על התפתחות הרכבים, על היסטוריית הרפואה ועוד הרבה. היו במוזיאון גם הרבה מאוד ישראליים אז שמענו הרבה עברית.Smileys

לפני סיום יצאנו לעוד זמן חופשי לקצת גלידה ופינוקים ואז נסענו חזרה לקיימבריג'.

הלילה נסיים עם כל האריזות כי מחר על הבוקר עושים צ'ק אאוט ונוסעים לסטרטפורד. יש עוד יום שלם לפנינו ואז חוזרים הביתה. בטוח נתגעגע לאנגליה אבל אין כמו בביתSmileys

שבוע טוב,
פולה
הודעה לקראת החזרה לארץ: אנו נוחתים ב17.8 בין ראשון לשני בשעה 6:40 שעון ישראל, למקרה של עיכובים אנא תתעדכנו בזמן אמת באתר נתב"ג. טיסת אל על  LY 314   הממריאה בשעה 23:40 שעון אנגליה. נצא ביחד כולם לאולם הנחיתות- הערכה היא באזור 7:20-8:00. נתראה!