מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום ה-20!!!

אחרי 20 ימים של לימודים קיבלנו את התעודה הרשמית שהשתתפנו בבית ספר ללימוד האנגלית. ההשקעה בלימודים ניכרת מאחר והרבה מאיתנו קיבלו ציון יותר גבוהה מאשר בתחילת הסאמר סקול ולכן גם בתעודה רשומה לנו רמה גבוה יותר! ובאווירת השבת- יגעת ומצאת תאמין! ח"ח לכולנו.
Smileys
בצהריים עשינו את הקניות והטיולים האחרונים שלנו בקיימבריג' כי מחר ומחרתיים אנחנו כבר מטיילים מחוץ לעיר. תודה לך קיימבריג'- היית לנו בית נהדר.Smileys 

ושניה לפני שנפרדים מהעיר ומאנגליה בכלל החלטנו שאם ברומא צריך לנהוג כרומאי אז גם באנגליה ננהג כאנגלים. בשעה 17:00 התייצבנו בבית קפה יוקרתי למפגש תה אחר הצהריים כמו שנוהגים האנגלים. קיבלו אותנו שתי מלצריות מקסימות עם מגשים מלאי תה, עוגות, ריבה וחמאה. הטעם היה מעולה. ישבנו סביב שולחן אחד גדול ממש כמו משפחה ועשינו קבלת שבת בסגנון אנגלי.Smileys

בערב פתחנו בתחרות פינג פונג בינינו ובין משתתפים מהעולם, מסתבר שהיפנים מעולים בזה. וגם אנחנו צוברים כוחות לטיולים ביומיים הקרובים. שבת בלונדון וראשון בסטרטפורד.

שבת שלום ולילה טוב,

פולה 

הודעה לקראת החזרה לארץ: אנו נוחתים ב17.8 בין ראשון לשני בשעה 6:40 שעון ישראל, למקרה של עיכובים אנא תתעדכנו בזמן אמת באתר נתב"ג טיסת אל על LY 314  הממריאה בשעה 23:40 שעון אנגליה. נצא ביחד כולם לאולם הנחיתות- הערכה היא באזור 7:20-8:00. נתראה בקרוב.  
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה