מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום התשעה עשר

קיימבריג' הייתה לנו לבית למשך כל כך הרבה זמן. אנחנו בטוח נתגעגע אליה. נשארו לנו כמה ימים בלבד להנות בעיר הקסומה הזו ואנחנו מנצלים אותם בטיולים בעיר.

אחרי א.בוקר הלכנו לפעילויות,כל פעם אנחנו עושים פעילות אחרת היום היה לנו חידון גדול וביקור בקינגס קולג' שהוא בעל מבנים מרהיבים. תראו גם בתמונות ותוכלו להנות איתנו מהעיר המדהימה הזו.

בצהריים היתה לנו הפסקה פעילה, הביאו מתנפחים לדשא והתחרנו אחד בשני- מי מצליח להגיע רחוק יותר כשהוא קשור בגומי למתנפח. רובנו פשוט נהנינו לצפות מהצד איך אנשים קופצים ונופלים, זה היה ממש מצחיק.Smileysהאמיצים מבינינו עלו על המתקן וייצגו אותנו בכבוד. את שאר הזמן בצהריים העברנו במרכז העיר כי צריך לנצל כל רגע.

אחרי הצהריים הלכנו לכיתות, זה היה השיעור אחד לפני אחרון. מחר נערוך פרידה מקבוצת הלימוד והמורה ובסופ"ש יהיו לנו את הטיולים המאגניבים. אחר הצהריים היינו צריכים ללכת לטקס התה האנגלי אבל בגלל שירד גשם חזק נאלצנו לדחות את זה למחרSmileys. אבל לא נורא בכל זאת עשינו פעילות כיפית משל עצמנו והיה כיף.

אחרי א.ערב הלכנו למסיבת הדיסקו!!!! מ-ט-ו-ר-ף!!! כולנו רקדנו ללא הפסקה והמוסיקה הייתה טובה. זה הזוי איך הזמן עובר מהר, רק עוד 3 ימים ונגיע בחזרה הביתה.Smileys
לילה טוב,

פולה      
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה