מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום השישה עשר

פתחנו את השבוע האחרון שלנו לסאמר סקול ואנחנו מתכוונים לנצל כל רגע!
כבר התחלנו להתרגל שאצל הבריטים היום מתחיל בכלל ביום שני ולא ביום ראשון.
אחרי א.הבוקר הלכנו לכיתות הלימוד שלנו על פי הלוז האישי שלנו, חלקנו נשארו עם אותה מורה וחלקנו הכרנו מורים חדשים. השבוע חייבים ללמוד במרץ כי מבחן הסיום ייערך ביום חמישי.

בצהריים יצאנו לעיר, בשבועיים האחרונים פיתחנו הרגלים של מקומיים והתמכרנו לדוכן הקרפים הפינתי שסמוך לשוק. הוא מגיש קרפים עם נוטלה/שוקולד בלגי/בננה/ תותים והטעם פשוט מעולה. קשה לסרב לזה ואפילו יש בידנו כרטיסיה לדוכן כמו שהמקומיים מחזיקים.
 
אחר הצהריים ערכנו תחרות בקבוצות הפעילות שלנו. התחרות בחנה את היצירתיות שלנו והראתה לנו איך מקצת אפשר ליצור הרבה. קיבלנו שקיות זבל שחורות ולבנות וסלוטייפ. היה עלינו להכין שמלה מחומרים אלו, בסוף הפעילות ערכנו תצוגת אופנה והבאנו כבוד לישראל! 2 שמלות של המשתתפים הישראלים זכו- כל הכבוד לאלינור עינב ועומר אלעד.Smileys

אחרי א.ערב מיהרנו לקולנוע  בליווי מרטיניו המדריך הפורטוגלי כדי להספיק להקרנת הסרט ארבעת המופלאים. נהנינו מהבילוי המשותף, מהסרט, הפופקורן והצחוקים שעשינו בדרך הלוך ושוב. אין ספק ערב מושלם.

וכמעט שכחתי, לאורך כל היום שיחקנו הגמד והענק. כל אחד מאיתנו דאג להפתיע משתתף אחר בברכה ושוקולד. היה כיף שכולנו קיבלנו מתנה אחד מהשני ואחרי הקרנת הסרט גילינו מי היה הגמד של מי. היה לנו יום מצוין, מחכים גם למחרSmileys.
לילה טוב 
 פולה
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה