קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום השלושה עשר 7/8/15

שבת שלום לכולם!
היום התחלנו בלימודים, זהו השיעור האחרון עבור הקבוצה שעוזבת ביום ראשון! קיבלנו תעודות וכובעים כמו של בוגרי אוניברסיטה .

בזמן הצהריים יצאנו לרחובות ליום סיבובים אחרון בקיימברידג', קניות ובזבוזים! אחר הצהריים יצאנו לסיבוב במוזיאונים הקרובים למרכז שלנו, היינו במוזיאון לאנתרופולוגיה וארכיאולוגיה, ראינו שלדים ועתיקות מלפני אלפי שנים... אחר כך הלכנו למוזיאון המדע- היו שם מלא פאזלים ומשחקים, ראינו שלד של דינוזאור , של היפופוטם ושל ממותה.
משם הלכנו חזרה למרכז, ערכנו קבלת שבת שלנו, לא להאמין שעבר שבוע מהקבלת שבת הקודמת.. הזמן באמת טס. איחלנו איחולים לשבת הקרבה,בעיקר להנות בה ולקוות שהזמן יעבור לאט לשם שינוי... (לא שאנחנו לא מתגעגעים, אבל כיף פה J)הלכנו יחד לארוחת הערב וחזרנו למרכז לערב קלפים ופוקר!

רובנו פשוט ישבנו עם החברים שלנו ודיברנו עד כיבוי אורות!

להורי הקבוצה שחוזרת ביום ראשון:

אנחנו ממריאים משדה התעופה לותון בשעה 23:40 בערב יום ראשון  ה9/8 שעון אנגליה, וננחת בנתב"ג בשעה 6:40 יום שני 10/8 שעון ישראל(משוער... נקווה שלא יהיו הפתעות)טיסה מס' LY 314אנחנו יוצאים מהמטוס כקבוצה- כלומר אנחנו מחכים לשאר הנוסעים ואז יורדים ביחד-אז אל תהיו בלחץ אם נתמהמה.. אנחנו נשארים ביחד, נקבל את כל המזוודות ורק אז נצא החוצה אליכם!כמובן שהמדריכה (נועה) תישאר עד שאחרון הילדים ייאסף.נתראה בקרוב Jבינתים אנחנו ממשיכים להנות- מחר נוסעים לאוקספורד לטיול יום!