קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום השניים עשר 6/8/15

שלום הורים מתגעגעים וילדים יקרים!!!
קמנו לעוד בוקר של לימודים ופעילויות, אבל באמצע היום ידענו שמצפה לנו טיול נוסף!

הזמן ממש בורח לנו מבין האצבעות, תכף חלקנו נפרדים והיום כבר תלמידי השבועיים נבחנו במבחן המסכם! היה ממש מוצלח, מצורפת תמונה שלהם ברגעים המתוחים של המבחן . את המבחן העביר גלן (שהוא ישראלי במקור), אחראי האקדמיה, ומחר כבר נוכל לדעת מה הציונים ולקבל תעודות סיום!Smileys

לאחר ארוחת הצהריים הלכנו לאוטובוס הקומותיים המגניב שלקח אותנו למוזיאון הארי פוטר שבלונדון.
הגענו למקום ענק!!!!! היו שם סטים שלמים מהסרט והתחלנו בביקור בחדר האוכל המפורסם של בית הספר הוגוורטס בו למד הארי פוטר. במקום היו כל התלבושות של השחקנים, הפאות, האביזרים, דגמים של החיות, הרכבת ורציף 9 ו-3/4 המפורסם. הבנו טוב יותר איך צילמו את הסרט וכמה עבודה נדרשת. כמובן שגם נכנסנו לחנות המזכרות הגדולה והכי חשוב שנהננו מכל רגע.Smileys

חזרנו לקראת 9 בערב למרכז, אכלנו יחד ארוחת ערב והתפזרנו לנוח ולהתקלח אחרי היום הארוך.

מחר יום לימודים אחרון לשבוע... באנגליה ימי שישי לא מקבלים יחס מועדף כמו בישראל, אנחנו לומדים עד מאוחר כרגיל... אבל נעשה קבלת שבת אז יש למה לצפות גם מחר!