קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום הראשון!!

שלום לכל ההורים המתגעגעים!
 לא להאמין שעברה רק יממה מאז שעזבנו את ישראל... עברנו כל כך הרבה!
 התחלנו בפרידה מההורים בשדה, לעבר הדיוטי שם בילינו בכל החנויות ועוד הספקנו לשחק קצת טאקי בשער עליה למטוס. הטיסה עברה חלק ורובנו ישנו את כולה... נחתנו למזג אויר חורפי וקריר ואפילו גשם שגרם לנו לשלוף את המטריות מהמזוודות! בשדה חיכה לנו ג'ואו הפורטוגלי הנחמד, מטעם קלייר קולג' שלקח אותנו לעבר האוטובוס לקיימברידג' קלייר קולג'! באוטובוס הזזנו שעונים, התרגלנו לשער המטבע, למדנו קצת חוקים ונהלים...

לאחר כשעה וחצי של נסיעה בנוף יפייפה, ירוק מלא בתים מהממים ומכוניות שנוסעות בכיוון ההפוך- הגענו לקלייר קולג'..

מדשאות ירוקות ופינות נוי בכל מקום. עברנו קבלת פנים נעימה על ידי הצוות של המרכז, נקלטנו, צולמנו וחולקנו לחדרים.  לא היה לנו חשק לנוח, כולנו התרגשנו מידי – אז יצאנו לטיול ברחבי קיימברידג' היפה.
 גילינו חנויות ממתקים, חנות הארי פוטר מרתקת, מבנים יפייפיים, תאי טלפון אדומים ונהר אחד שזורם במרכז העיר... את ארוחת הערב אכלנו באתר יפייפה במרחק 10 דקות הליכה מבית הספר והמשכנו לשוטט ברחובות העיר עוד שעה ארוכה...

נפרדנו ללילה עייפים אך מרוצים- בציפייה ליום חדש ומרגש הכולל מבחן רמה, מסיבת הכרות וסיור מודרך בעיר קיימברידג'!
 לילה טוב לכולם! לחיי קיץ מפתיע, כיפי, חוויתי ומהנה!