מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 12.7.2015 שבועיים

היום האחרון, 25/7/15

שלום לכל ההורים, מלאי תחושות הגעגועיםSmileys


 היום שלנו היה נהדר, יום שבת רגוע ונעים.           
ראשית, ישנו עד מאוחר, עד השעה 09:00, מכיוון שזהו סוף שבוע, בשביל הילדים, זה היה פינוק מטורף. לאחר מכן, יצאנו אל עבר מגרש הבאולינג, שיחקנו שני משחקים והילדים מאוד מאוד נהנו. מנצחת הטורניר הרשמית היא מאיה כהן, כל הכבוד! במגרש הבאולינג היה עוד מתחם של משחקי וידאו, הוקי שולחן, וזריקת כדורסל, הבנים שיחקו גם שם וקלעו הרבה סלים.

אחרי הבאולינג יצאנו לזמן חופשי, קניות אחרונות. הסתובבות אחרונה בעיר הציורית שיש לה כל כך הרבה היסטוריה, הילדים יצאו בקבוצות ונהנו מאוד, כמה מאתנו עלו לגבעה המשקיפה על כל העיר, היה מהמם. בשעה 17 חזרנו לקמפוס להתחיל לארוז לקראת הטיסה, לנקות ולסדר את החדרים, הסברתי לילדים מהי השיטה הטובה ביותר לאריזה וניסיתי לעזור להם, הם עשו המון שופינג  Smileys

לאחר מכן, יצאנו לארוחת ערב אחרונה בחדר האוכל שבמרכז העיר, ועוד מעט שיחת הסיכום האחרונה, יהיה מרגש. הילדים ברגעים אלו ממש כותבים ביומן זיכרונות ומתעדים את הרגעים היפים שלהם מהטיול.

אני מזכירה לכל ההורים שאנחנו נוחתים מחר בערב (יום ראשון ה26)– מספר הטיסה שלנו הוא: 212 בחברת אל על, אנחנו ננחת מחר בשעה 19:50. אני מבקשת מכל מי שמגיע לאסוף את הילדים, בבקשה לא לאחר. 

נתראה מחר! 
לילה טוב לכולם.
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה