מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 12.7.2015 שבועיים

היום ה 13 להרפתקה, ה- 24/7/15

שבת שלום לכל ההורים,

 
זהו, מתחילים להריח את הסוף, זוהי השבת האחרונה שלנו כאן בקיימברידג'.
 
היום היה מזג אויר חורפי פה בכפר, טיפטף לאורך היום והיה קריר. למרות זאת, הילדים עדיין יצאו למסע שופינג משוגע וקנו הרבה מאוד דברים.
 
היום יצאתי עם אחת הבנות (מיכל) למוזיאון ענק שנמצא פה בעיר, לאחר שהזמנתי את כל הקבוצה כמובן  Smileys ראינו מומיות מלפני אלפי שנים, ציורים קלאסיים, ריהוט עתיק ומהמם, פירמידות, פסלים מיוחדים: כמו פיל למשל, שהיפנים עיצבו מבלי לראות בכלל פילים כי לא היו אז פילים ביפן, הם הכירו אותם רק מסיפורים, אז הפסל של הפיל לא היה מדויק והוא נראה קצת כמו כלב. היינו שם שעות ובלי לשים לב הגיע זמן ארוחת הצהריים, אפשר להגיד שאיבדנו את עצמנו בדפי ההיסטוריה... בקיצור- היה מרתק!
 
חלק מהשיעורים היום היו מאוד חווייתיים- המורים רצו שהתלמידים יצאו בקבוצות החוצה לעיר ויתחילו לדבר עם אנשים אנגלית, ולהכיר אותם. היה עליהם להצטלם עם אנשים ברחוב לאחר ששאלו אותם את השאלות שהמורים נתנו להם, היה עליהם לברר איפה חנויות מסוימות, כמה עולים מוצרים שונים ועוד. הלימודים כאן מאוד מיוחדים ושונים מהלימודים הפורמליים בישראל. 
 
היום הילדים סיימו רשמית את הלימודים וקיבלו תעודות סיום Smileys
 
כמו כן, היום חגגנו לתאומות, בר ונועה, יום הולדת!!! אכלנו עוגת שוקולד טעימה וגם פירות כמו אננס ומלון כיוון שבר טבעונית. מזל טוב ויום הולדת שמחSmileys 
 
הוספתי לפה גם כמה תמונות מהיום הולדת של ספיר אתמול :)
שבת שלום לכולם וכולן.
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה