מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 12.7.2015 שבועיים

היום ה-10 ה 21/7/14 !

שלום להורים של כל הילדים המתוקים Smileys

 
 היום באמת חזרנו לשגרה, הילדים לקחו חלק בשיעורים ובפעילויות באופן מלא- חזרנו ללוח הזמנים הרגיל. היום חלק מהפעילויות כללו מסע משימות ברחבי קיימברידג', למעשה, להתחקות אחר ההיסטוריה של העיר על ידי צילום שלושה פסלים ברחבי העיר וכתיבת הסבר על כל אחד מהם. בנוסף, שאר הפעילויות כללו כתיבת גלויות שישלחו הביתה על ידי החברה, משחק טניס ופינג פונג בפארק הגדול ליד הקמפוס, הילדים לקחו חלק בכל הפעילויות ונהנו מאוד.
 
היום בערב הגישו בחדר האוכל פיצות, סלטים, המבורגרים, ומחר אמור להיות גם ברביקיו בערב! היום היה לאחד המדריכים בחברה יום הולדת וקבוצת הבנות קנתה לו מתנה לכבוד יום הולדתו- מרגש מאוד, הילדים התחברו רגשית לצוות המקומי.
 
בשעות הערב התרחשה במחנה פעילות ספיד דייטינג- שני אנשים מדברים למשך 5 דקות ואז מתחלפים. הפעילות אפשרה לילדים לתרגל את האנגלית שלהם במסגרת פחות פורמלית מהמסגרת הכיתתית, הרגילה, והם נהנו מאוד. בנוסף, עוד מעט מתרחש טורניר הפינג פונג במחנה וקבוצת הבנים מתאמנת ללא הפסקה, ומפגינה יכולות מרשימות. היום בערב אחת הבנות ביקשה ממני ללמד אותה כיצד מגהצים, היה נחמד להסביר לה וללמד אותה.
 
מחר אנחנו נוסעים ללונדון!!! לראות את המחזמר wicked ולבקר במאדאם טוסו, הילדים מאוד מתרגשים ומצפים לכך בקוצר רוח Smileys
 
לילה טובSmileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה