קיימברידג′ קלייר קולג' 12.7.2015 שבועיים

היום היה לנו יום שמש מאיר בלונדון המדהימה!

יום 7- שלום לכל ההורים מעבר לים,

התחלנו את היום בנסיעה של שעה וחצי לעיר, וכשהגענו היו נחילי אנשים ברחובות- כל כך הרבה תיירים וגם תושבי העיר, פשוט כולם יצאו החוצה בגלל מזג האויר הנפלא! הגענו ישירות לביג בן שתקתק בקולי קולות, ולאחר מכן הלכנו לארמון בקינגהם, היה קשה קצת ללכת בגלל נחילי האנשים אבל היו שוטרים שניסו לווסת את כמויות האנשים, ממש פקק אנושי.

בדרך לארמון בקינגהם עברנו בפארק ירוק וגדול, ראינו אפילו סנאים שם, וגם אנשים עם בגדי ים שמשתזפים, כל יום שמש לאנגלים הוא ברכה והם מנצלים אותו עד תום! בפארק התיישבנו לאכול צהריים ולאחר מכן הלכנו ישירות לראות את חילופי המשמרות בארמון- הרבה חיילים עם מדים אדומים, נשק וכובעי פרווה מלכותיים עושים תסח"ים ורוכבים על סוסים  באמצע רחוב ראשי בלונדון, היה להם קהל של אלפי אנשים.

אחרי הארמון הלכנו לאחת הכיכרות הכי מרכזיים באנגליה והילדים קיבלו קצת זמן חופשי, להשתזף בשמש בהמשך היום עשינו את דרכנו ל: London eye  המפורסם, שמסתבר שחברת קוקה קולה קנתה אותו בדצמבר האחרון. זו אחת האטרקציות האהובות עליי ביותר באנגליה וגם על הילדים, גלגל ענק בגובה של כ300 מטרים שממנו אפשר לראות את כל אנגליה, הנסיעה עליו לוקחת כחצי שעה והילדים נהנו מאוד.

סיימנו את היום מותשים מאוד מכל ההליכות ומהשמש הנפלאה אך שמחים ומאושרים,             עכשיו אנחנו נכנסים לטווח יום הולדתה של לינוי אז אני רוצה לאחל לה יום הולדת שמח, שתמשיך להיות פלפלית, כנה ומאושרת, מזל טוב!