מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 12.7.2015 שבועיים

קידוש וסיכום חוויות מהשבוע העמוס שעבר עלינו

שלום לכל ההורים, ושבת שלום!


בדיוק עכשיו סיימנו את שיחת סיכום היום שלנו, שכללה גם קידוש עם חלות מפנקות במיוחד.

לילדים היה חשוב להרגיש את הזיקה היהודית ולכן הם החליטו לקיים את הקידוש, בנוסף לקידוש סיכמנו חוויות מהשבוע העמוס שעבר עלינו.


דיברנו על שתי המסיבות שהיו פה בקמפוס, ואיך הם רקדו ושרו, ושמו גם שירים ישראליים במסיבות. דנו בשופינג שכולנו עשינו ועל החנויות הכי שוות, דיברנו המון על החברים והחברות החדשים והחדשות שהם רכשו, מכל העולם. הילדים סיפרו שהם מרגישים שרמת האנגלית שלהם עלתה בצורה משמעותית עקב התקשורת עם החברים הבין לאומיים החדשים שלהם.


היום לקחתי חצי מהקבוצה לפארק בזמן הפעילויות (השאר היו בלימודים) הפארק ממש קרוב למחנה, 2 דקות הליכה, והוא ענק ירוק ויפה, יש בו מגרשי טניס ציבוריים ובריכה ציבורית. שיחקנו כדור נוצה- למרות שהרוח הייתה חזקה, עשינו סבב "הכירי את עצמך" בו כל אחת חשבה על תכונה המייחדת אותה וסיפרה על עצמה, שיחקנו קצת כדורגל ושיחקנו משחק סיני שהעלה לנו את רמת האנרגיות. בפארק יש גם גן משחקים עם המון מתקנים שלצערי אין לנו בארץ, הבנות שיחקו והסתחררו וטיפסו והסתובבו וגלשו ובעיקר, נהנו.


אתמול בלילה הייתה סערה רצינית פה בקיימברידג' והיא גרמה לווי פיי בכל העיירה כולה להתנתק! אז אם הילדים לא תיקשרו אתכם בשעות הבוקר/צהריים- זוהי הסיבה. עתה האינטרנט עובד אך משתבש מדי פעם.


מחר אנחנו יוצאים לראשונה ללונדון! כולי התרגשות, יש לנו סיור בעיר ואח"כ אנחנו נעלה
ל – London eye שהוא סוג של גלגל ענק (אבל ממש ענק) ממנו אפשר להשקיף על כל לונדון,

אספר לכם מחר איך היה,

 

שיהיה לילה טוב ושבת מנוחה.

   
1
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה