מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 12.7.2015 שבועיים

היום החמישי ה16.7, שמיייח

שלום וברכה לכל ההורים!

 
אנחנו ביום החמישי להרפתקה האנגלית של הסאמר סקול, ולטעמי המחנה הוא כמו יין, הולך ומשתבחSmileys
 
היום נכנסתי לאחת הכיתות במהלך הלימודים, המורה עסקה במילה must והסבירה לילדים שבלשון עבר אומרים had to, תוך כדי השיח הדקדוקי הילדים דיברו על סוגי סרטים שונים, ודנו במעשים שהגיבורים היו צריכים לבצע בסרטים.
 
הפעילות של היום כללה שיט בנהר, הילדים מאוד מאוד נהנו! חלק מהם הכניסו את הראש למים כדי להתרענן קצתSmileys, ויש אפילו ילד סיני אחד שנפל למים, תבקשו מהילדים- יש סרטון המתעד זאת. הילדים שטו בעצמם, הם הובילו את הסירות ועשו המון כיף.
 
היום בזמן ההפסקה הגיע לבה"ס מתנפח מהסוג של ה- "שור הזועם", הילדים עלו עליו וניסו לרכב כמה שיותר זמן, מניסיון אישי- זה היה ממש לא פשוט!!! בנוסף, הילדים המשיכו במסע השופינג – בעיקר בחנות: primark, הם סופר מאושרים ושמחים היום. בארוחת ערב הגישו לנו ארוחה משובחת עם ריזוטו פטריות/עוף תפוחי אדמה ומגוון סלטים.
 
אחרי ארוחת הערב הייתה בקמפוס מסיבה לכל הילדים, הם רקדוSmileys ופרקו את כל היום העמוס שעבר עליהם, וחזרו מלאי אנרגיות ושימחה אל שיחת סיכום היום שלנו.
 
לקראת סיום, אני רוצה לפרגן מעומק ליבי לפלג פלינר החכמה והמשכילה (וגם מצחיקהSmileys ) על זכייה באחד מהמקומות הראשונים בחידון העצום שכלל את כל ילדי הקמפוס, היא קיבלה חולצה כפרס, ואנחנו קיבלנו המון המון גאווה!!! כל הכבוד פלג, גאים בך. 
 
שיהיה לילה טוב, בשם לא מעט ילדים- מתגעגעים אליכם, מקיימברידג'!   
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה