מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 12.7.2015 שבועיים

ביום הרביעי 15/7

שלוםםםם לכל ההורים, אבות ואימהות מלאי געגועים.Smileys

אנחנו כבר ביום הרביעי ואני בטוחה שתחושות הגעגוע מתחילות לצוף, בעיקר בגלל שאנחנו מתחילים להרגיש פה כמו בבית.... היום הילדים המשיכו בשיעורי אנגלית, הם סיפרו לי שרוב השיעורים מתבצעים בדיונים, על כל מיני נושאים, כך שהם לא משתעממים בשיעורים ואפילו- נהנים ללמוד.

בנוסף, הילדים עברו פעילות היום, חלקם עבר אותה בפארק כי היום  השמש יצאה סוף כל סוףSmileys ועלינו על בגדים קצרים! עד עכשיו לא היה לנו שמש כזאת אז זה היה אירוע משמח במיוחד. הילדים קיבלו היום גם זמן חופשי, להסתובב ולעשות קצת שופינג- הוליסטר, טופ שופ ועוד. הילדים כבר לומדים שירים בשפות זרות מהחברים החדשים שלהם ומגלים עולמות חדשים של תרבויות שונות ומגוונות.

היום הבנות החלו לשאול אותי שאלות על תפקידי כמדריכת קמפוס, ושמחתי לספר להם ולענות להם על השאלות, בעיקר כי זהו תפקיד מאתגר וכיפי וכנראה שהן גם מבינות זאת...כמו כן, חלק מהבנים הכירו בנות איטלקיות מאוד נחמדות ונראה מהצד כאילו נוצרת חברות חזקה.

הילדים כל הזמן מנסים להבין מי מהעמים השונים המשתתפים בסאמר סקול אוהב את ישראל, עד עכשיו הארגנטינאים והאיטלקים זכו במקומות הראשונים בסקר הישראלי, ובמקום השלישי הטורקים! כנראה שהאסיאתיים- יש פה ילדים מתאילנד, טאיוואן והונג קונג, לא מכירים את ישראל כל כך... 

 שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות פז    Smileys     
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה