מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 12.7.2015 שבועיים

היום השלישי 14/7!!

שלום לכן ולכם, היום השלישי למסע יצא לדרך!

 
היום הילדים נכנסו לשגרת הלימודים והפעילויות, הם מחולקים לשלוש רמות שונות: (a.b.c(1+2  כאשר c2 היא הרמה הכי גבוהה- של דוברי אנגלית כשפת אם. מערכת השעות של הילדים מחולקת לשתי חלקים: פעילויות ולימודים. הלימודים הם לימודים יותר חווייתיים מהלימודים בארץ, למשל, שיעורי הבית שנתנו לילדים באחת הקבוצות: לחפש עובדה יוצאת דופן על כל מיני מבנים מעניינים בעולם, חילקו להם את הפירמידות הקוליסאום ועוד, ולדבר עליה בכיתה. השיעורים הם לא שיעורים שגרתיים, ומספר הילדים בכל כיתה מצומצם. הפעילויות שערכו לילדים כללו חידון על קיימברידג' תוך כדי סיור בעיר, הם מאוד נהנו לדבר עם אנשים כדי להשיג תשובות- וכך לגלות עובדות חדשות על המקום בו הם מתגוררים כעת, כמו כן התרחשה פעילות יצירת מסכות.
 
הלימודים והפעילויות מתרחשים במסגרת הכיתות הבין-לאומיות, עם שאר הילדים ממדינות שונות בעולם, לכן, זו המסגרת הטובה ביותר ללמידת השפה האנגלית ורכישת החוויה הבין-לאומית, המרתקת, שהסאמר סקול מעניק. הילדים מאוד נהנו מהלימודים והפעילויות והם התרגשו לספר לי איך עבר עליהם היום- הרבה סיפורים על חברים חדשים מתיאלנד, אנגליה, הולנד ואיטליה.Smileys
 
לו"ז הפעילויות והלימודים נגמר בחמש אחר הצהריים ולכן לאחר סיום הלו"ז יצאנו יחדיו לסייר בעיר, המזג אויר יחסית קריר, אבל זה לא מה שיעצור אותנו!Smileys עברנו בחנות ממתקים צבעונית בה הילדים קנו סוכריות סופר דופר חמוצות וכל מיני מטעמים חריגים כמו קולה וניל וסוכריות מיוחדות. עברנו גם ליד השוק וחנויות הענק, ועשינו את דרכנו לחדר האוכל, לארוחת הערב.
 
אחרי הארוחה היה ערב סרט במחנה וחלק מהילדים הלכו לצפות בו, אר רובם הגדול הלך להעביר עוד זמן עם החברים החדשים. שמתי לב שרמת הרתיעה שלהם מהאנגלית ירדה פלאים כאשר הם רוצים לרכוש חברים חדשים מכל העולםSmileys
 
הנה כמה תמונות שיעבירו לכם ולכן את חווית הילדים המופלאה, שיהיה שבוע טובSmileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה