קיימברידג′ קלייר קולג' 28.6.2015 שבועיים

The Big SUNDAY פתיחת השבוע השני

שלום לכולם!!

יום ראשון הגדול!!!!

יש אנשים שבשבילם יום ראשון זה עדיין הWEEKEND ויש כאלו (כמונו שזה תחילת השבוע) - לפחות זה אחלה דרך להעביר את שביזות יום א'! Smileys

הבוקר קמנו מוקדם (לפחות רובנו) לקחנו ארוחת בוקר וצהריים ארוזות ועלינו על האוטובוס קומתיים המגניב של אנגליה ויצאנו לדרך, לנסיעה של 3 שעות לברייטון המהממת!

ברייטון נמצאת על רצועת חוף ים וזה פשוט מדהים שבתוך 3 שעות הגענו לנופים אחרים לגמרי!
היום שלנו התחיל כגשום וקריר, לראשונה מאז הגעתנו לאנגליה לקחנו עמנו מעיל חם, נעליים סגורות ומטרייה. אך לבסוף לא נרטבנו בכלל.Smileys
התחלנו את הסיור ב Sealife Center - אקווריום שחלקו מרגיש ממש תת-ימי, שם ראינו הרבה סוגים של דגים, כרישים וחיות מסוג 'חסרי זנב' (צפרדעים וקרפדות) , מיוחדים וייחודיים. שם היה לנו שעה של שוטטות וחוויה מגניבה מתחת למים.

לאחר מכן הלכנו למזח של ברייטון, שם כולם רצו וקנו פיש & צ'יפס וישבו בחוף הים, כאשר השמיים התבהרו והשמש חייכה אלינו. על המזח יש מבנה ענקי ושם מלא מכונות משחק שניתן למימוש בעזרת אסימונים, ופארק שעשועים. מאוד יפה.

בסמוך למזח ראינו את הגלגל הענק של ברייטון, אבל אחרי שהיינו אתמול על הגלגל הענק של לונדון, לא היה טעם בכלל לנסות אותו. לאחר כ-4 שעות בברייטון, יצאנו חזרה לכיוון הבית (ממש קצת כמו הבית), 3 שעות נסיעה חזרה והאוטובוס היה חצי ריק ככה שכולם היה כמעט ספסל שלם לישון עליו, וכולנו יודעים כמה אנחנו אוהבים לישון :)Smileys

חזרנו ישר לארוחת הערב במרכז, היום היה פסטה בולונז מאוד מאוד טעים, וסלט אמיתי כמו שאנחנו מכנים בישראל 'סלט ערבי' , מלפפון ועגבנייה חתוכים גס כמו שאנחנו אוהבים. (מאוחר יותר גלן- המנהל שאחראי על הלימודים, שהוא גם ישראלי שגר המון שנים בקיימברידג' סיפר לי שהוא ביקש את סלט במיוחד בשבילנו  Smileys)

חזרנו לחדרים, ונפגשנו אחרי זמן קצר לפגישת סיכום יום שלנו.
אתמול נתתי לעופר ועמית לתכנן פעילות קטנה על היעד שלנו- ברייטון. הן הכינו שאלון של 10 שאלות ידע על ברייטון.

הן עשו עבודה טובה מאוד והשקיעו המון בזה ובכך גם הילדים השכילו המון- והכל נעשה באנגלית!!

הזוכה היהמי שענה על הכי הרבה שאלות נכון, היה לנו קרב צמוד אבל לבסוף תומר זילברשטיין זכה, והוא זכה בשקית תפוצ'יפס שאנו מקבלים כל יום לארוחת צהריים, כולנו צחקנו ושמחנו על החשיבה המקורית והיצירתית.
שאפו להן!

גם ליעדים הבאים חולקנו לצוותים שיעשו לנו מיני פעילויות- והכל באנגלית.
כי אנחנו כבר מומחים :)

מחר אנחנו חוזרים לשיגרה.. חוזרים ללמוד בכיתות וליום שכולו מלא בספורט,
הבנים שמחו, והבנות שיחקו אותה שהן שמחות..אבל כמו תמיד אני בטוחה שיהיה כיף.

היום הגיעו עוד כ160 תלמידים מכל מיני מדינות שמחר בטח נכיר,
ובערב שוב יהיה לך מסיבת פתיחה, איזה כיף

מתרגשים ועייפים הלכנו לישון..