מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 28.6.2015 שבועיים

היום השישי 3/7/15

 
 
יששששש, הסופש הגיע!!!
אין ספק שזה היום שכולם אוהבים!! במיוחד אנחנו הישראלים פה, בין אם אנו מסורתיים, דתיים או לא- אין על ההרגשה של יום שישי בקרב הישראלים.
 
אז התחלנו את היום כמו תמיד, ארוחת בוקר- דגני בוקר, טוסט עם חמאה וגבינה או קרוסאון עם ריבה. משם כל הילדים הפתצלו לקבוצות שלהם לפעילויות. רוב הקבוצות יצאו למרכז העיר ושיחקו משחק מילים ושאלות טריוויה. כולם נהנו!
 
לאחר מכן היתה לנו הפסקה ארוכה (אחרי הכל זהו יום שישי). ואז לשיעור- בשיעור כולם נהנו ועשו פעילויות בשעה וסיור באוניברסיטאות בעיר.
 
הכל היה רגיל, עד ש......... כולנו התארגנו והתגנדרנו, לבושים בלבן וקורנים מאושר לארוחת שישי, רק שלנו. כולם בחרו את המקום בו עשינו לנו ארוחה, בשולחן גדול ממש כמו בבית. חשבנו יחד איך ליצור את אווירת השבת המושלמת המשלבת בין כל העולמות, אז בחרנו מקום, סגרנו שולחן שהיה ערוך יפה מאוד (הלא זהו שולחןהכבוד שלנו), הדפסנו את תפילת השישי..אנסה להעלות את הווידאו :) היה מוצלח, כיפי והכי חשוב- טעים!!!
 
ואחרי כל הכיף והביחד שלנו, חזרנו לקולג' לתחרות הכשרונות, אין ספק שיש כל כך הרבה כשרנות מכל העולם :)
 
מחר מצפה לנו טיול כיפי ללונדון!!!! יאיייי סוף סוף נוסעים לטייל ואנחנו קמים ממש מוקדם, אז שיהיה לילה טוב, שבת שלום והרבה נשיקות וחיבוקים, מתגעגעים אבל עדיין לא רוצים לחזור :)
   
3
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה