קיימברידג′ קלייר קולג' 28.6.2015 שבועיים

היום החמישי 2/7/15

The Fifth day 2\7
אנחנו כבר יודעים אנגלית :-)

היום נרשם כיום הכי כיף שהיה לנו עד כה! היום היה יום הקניות!!!!!

קמנו בבוקר כמו בכל בוקר, אכלנו ארוחת בוקר וחייכנו כל היום. חלק מהבנות אפילו ספרו את הדקות לסיום השיעור כדי שניצא לפעילות שהכנתי להם.

החלק הראשון של היום היה שיעורי אנגלית, שכולם נהנים ואוהבים את השיעורים ואף מרגישים מאותגרים שזה מאוד טוב. נפגשנו אחרי החלק הכיפי של היום (השיעורים) והתיישבנו לאכול ארוחת צהריים, היום היה גולש- יאמיי וגם ירקות מוקפצים טעימים.. התארגנו ותכננו לצאת לדרך אבל פתאום החל לרדת גשם. הגשם שבא אחרי החמסין שהיה לנו אתמול.. אבל זה לא התיש אותנו וברגע שהגשם פסק המגז אוויר השתפר פלאים ויצאנו לפיקניק מרענן בפארק המדהים שבמרכז העיר.
הזמנו פיצות וישבנו לאכול יחד, היה מאוד כיף! כמה שאנחנו אוהבים פיצות...

לאחר מכן הלכנו למרכז קניות מאוד נחמד ופסטורלי עם חנויות מאוד פופולריות אך גם זולות ולכולם היה זמן פנוי לקנות דברים לעצמם, אבל הם היו עסוקים יותר בלחפש מתנות לאהובים עליהם, כאלה מקסימים! אחרי שהבנים כבר לא יכלו לראות קניות יותר, חזרנו חזרה למרכז ונחנו מאט..הרי זה מאוד מתיש לאכול פיצה ולעשות קניות (יום בחיי אישה אולטימטיבי חחחח)
במרכז חיכה לנו מתקן מתנפח ענקי שברגע שעולים עליו הוא מושך אותך אחורה, זה היה מאתגר אבל כיף, כולם התעוררו ושחכנו שהיו עייפים ושיחקו במתקן הענק.

לארוחת ערב הלכנו שוב למרכז הגדול, אין ספק שנהיו לנו שרירים כבר ברגליים מכל ההליכות שלנו פה, איזה נופים מרהיבים יש ברקע. הארוחת ערב היום היתה ממש טעימה, היא בולונז ומלא סלטים וירקות!!!
כשחזרנו חזרה לקולג' עייפים ומוכנים לישון, גילנו שהערב יש מסיבת דיסקו, ואין מסיבה בלי הישראלים שיראו לכולם איך עושים מסיבה כמו שצריך :) הברזילאים עשו שמו קרנבל כמו בברזיל והיה מאוד כיף.
נפגשנו לפגישת סיכום היומי שלנו- וכולם הכריזו פה אחד על ה'יום הכי כיפי עד כה' למרות שהם גם הסכימו שכל יום הוא יום כיפי :) עייפים מאוד נכנסים לישון.. מחר מצפה לנו יום יותר רגוע- מחר זה יום שישי.
ולכל אחד יש את האופציה לקבל את השבת כמו שהוא מקבל אותו בביתו עם משפחתו,
כדי שנרגיש בבית עם החברים החדשים והאהובים שלנו, אבל עדיין לא רוצים לחזור!