מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 28.6.2015 שבועיים

היום הרביעי 1/7/15

שלוםםםםםםםםםםם Smileys
 
היום כבר התחיל כיום רגיל, התרגלנו למקום ומרגיש כאילו אני פה כבר חודש!
כולם יודעים את הלו"ז הקבוע, לאן צריך ללכת ובאיזה שעה ואפילו לאוכל כבר מתחילים להתרגל.
 
הארוחת בוקר הייתה נחמדה והתחלנו את היום עם הפעילות היומית. יש מחר תחרות כישרונות וכל קבוצה צריכה להופיע.. וכבר רואים שאולי ננצח! הרי יש לנו את הגולדן בוי :) השיר מהאירוויזיון שכולם מכירים, שילבנו כמה תנועות והילדים החלו להתכונן, לא כולם שיתפו פעולה אבל חלוקת התפקידים נעשתה בהתאם לכל אחד מהקבוצה. לאחר מכן חלק מהקבוצות הלכו לפארק והחלו במשחקי הכרות. שיחקו מספר משחקים שרובם החבר'ה הישראלים מנו את המשחקים. גם כישרוניים
וגם מנהיגים :)
 
אחרי החצי היום הראשון וארוחת הצהריים, כולם הלכו ללמוד. היום הוא היום הכי חם באנגליה מזה מספר רב של שנים, אנחנו רגילים לזה מארצנו היפה והחמה אבל האנגלים כנראה שלא.. בכיתות היה מאוד חם ולכם כולם יצאו החוצה ללמוד בדשא. זה היה רעיון טוב, היתה בריזה נעימה וגם מרחב לכולם.
 
אחרי ארוחת הערב שבא שליבנו חברה נוספת, הפעם מטורקיה (שמאוד שמחה לשבת בשולחן הכבוד) התאספנו כל בכל יום לשיחת סיכום יום, היו קצת טענות ומענות אבל שום דבר לא יכול לשבור אותנו. השילוב של כל כך הרבה אנשים מכל מיני מקומות בעולם גורם לנו לפתח את יכולת החיקוי של מבטאים שונים מהעולם..אני בטוחה שהילדים ישמחו להשמיע לכם בבית את הכישורים החדשים הללו :)Smileys
לאחר מכן התאספנו רוב הבנות אצלי בחדר ועשינו שיחת בנות על הצבא ושאיפות לחיים, שמחתי מאוד לשמוע על הנכונות של הבנות להתגייס, או לעשות שנת שירות וחלקן אפילו שוקלות לעבוד בקמפוס ולהדריך ילדים בסאמר סקול כמוני :)
 
מחר יש לנו יום ארוך עם פעילות כיפית שהכנתי לילדים, כולם מתרגשים ומחכים לזה.
 
אז שיהיה לילה טוב לכולם ונשתמע מחר :)
Smileys
   
2
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה