מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 28.6.2015 שבועיים

היום השלישי 30/6


שלום לכולם!!

אפשר לומר שהיום היה היום הראשון 'רשמית' של הסאמר סקול! לכל אחד היה את הלוח זמנים שלו, עם המערכת לימודים ופעילויות שונות. אף אחד מהילדים לא נמצא לבד בקבוצה, אנחנו מחולקים ל3 קבוצות שונות אך תמיד ביחד בלב. אחרי ארוחת הבוקר על אחד הלך לכיתה שלו והחלו הלימודים האמיתיים. הכיתות קטנות וכך יצא לכולם להכיר את כולם מהר וכבר נוצרו חיבוריות עם עוד ילדים מרחבי העולם. הרמה מאוד טובה ורבים מהילדים מרגישים מאותגרים, שזה מאוד מאוד טוב :) Smileys

המזג האוויר פה כבר כמעט משתווה למזג האוויר בישראל ואחרי ארוחת הצהריים הטעימה שהייתה לנו (אורז עם מוקפץ עוף- והיה גם צמחוני טעים) יצאנו לטיול לגנים הבוטניים של קיימברידג', וגם למוזיאון האיזורי ולגבעה שבה היה לכולם זמן לדבר, לצלם ולהתמנגל (להתערבב בשפת הנוער פה).

אחרי הפעילויות וההליכות המרובות שעשינו ממקום למקום, נחנו מעט לפני ארוחת הערב. כמו בכל ערב יצאנו לכיוון ארוחת הערב שנמצא בקמפוס המרכזי של קלייר קולג' בקיימברידג' וזה הפך כבר לספורט היומי שלנו :)
הארוחה היתה נחמדה, אבל הכל בשביל החוויה והישיבה המרוכזת ב'שולחן הכבוד הישראלי'.
הפעם לשולחן הצטרפה אלינו חברה חדשה מברצלונה, בחורה נחמדה שישר התחברה לישראלים המגניבים.Smileys

חזרנו עייפים אך מרוצים מהיום הראשון 'הרשמי' של הלימודים ישר לפגישת סיכום היום. בפגישה, סיכמנו את היום, העברנו חוויות, טענות (מעט) וכמובן פידבקים אחד לשני בשילוב עם משחק כיפי ומגבש עוד יותר.

הילדים מאוד אוהבים את הקבוצה הישראלית שלנו ותמיד דואגים אחד לשנייה. האחווה הישראלית- כיף גדול!

עייפים אך מרוצים הולכים לישון.. מחר מחכה לנו יום ארוך מלא בפעילויות וחם מהרגיל.

לילה טוב לכווווווולם!  Smileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה