מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 28.6.2015 שבועיים

היום השני 29/6/2015

שלום לכולם ולילה טוב 

איזה יום היה לנו..יום מלא בדברים חשובים אך גם מאוד כיפיים!

אחרי שאכלנו ארוחת בוקר הילדים ניגשנו למבחן הרמות של אנגלית. לחץ, מתח ובעיקר היסטריה שררה את כולם.. מעבר לרצון להיות יחד בשיעורי אנגלית (יש לנו קבוצה קטנה ומגובש מאוד) הם רצו מאוד להיות בכיתות של הרמה הכי גבוהה!
כולם הרגיעו אחד את השני ודיברנו על חשיבות הסמאר סקול ולא על התחרות והסכמנו פה אחד שמה שחשוב זה התוצאה הסופית ולא איזה רמה כל אחד. ישבנו ברחבת הקולג' וחיכנו למבחן בעל פה וכולם עזרו לכולם עם תרגום של מילים שהם לא יודעים באנגלית ורמת העידוד והאמפתיה היתה עצומה! שאפו לנו!

כולם קיבלו ערכה מגניבה עם תיק של המרכז ופרטים על קמברידג', ואם לא אמרתי לפני הצבע האחיד של חברת EF (Education First) הוא וורוד ! גם הבנים נראה לי כבר הסתגלו לצבעSmileys
אחרי שסיימנו עם המבחנים והלחצים, הגיעה ארוחת הצהריים, ערכנו לנו שולחן ארוך וכולם דאגו שיהיה מקום לכולם. וכך גם בארוחת הבוקר. 'השולחן של הישראלים' כיף שכולם דואגים לכולם. לאוכל חלקנו עוד צריכים להתרגל, אבל התפריט משתנה מידי יום וכולם מוצאים מה לאכול- אין ספק שזה לא אוכל של אמא 

אחרי ארוחת הצהריים הלכנו לסיור בקמברידג' עם המדריכים הנחמדים שלנו. קמברידג' ממש יפה והקולג' שלנו נמצא במרכז העיר. יש הרבה מקומות היסטוריים, שווקים, חנויות ובעיקר חנויות שהבנות אוהבות..
טיילנו, והצטלמנו- ותמונת היום היא ליד העץ מחוץ לאניברסיטה של ניוטון, בדיוק ליד העץ שתחתו ישב כאשר נפל עליו התפוח המפורסם :)
אז אחרי שסיימנו את הסיור הבנים הלכנו לשחק וחלקם נחו, והלכנו לערב בנות קצר שכלל ביקור קצר בחנויות בגדים ואכילת גלידה. ממש נהנו ואני בטוחה שהילדים מאוד נהנים.

לאחר מכן הגיעה שעת ארוחת הערב, הראשונים שהגיעו שמרו שולחן לכל שאר הילדים ולאחר מכן אחרי שיחת סיכום יום קצרה כולם רצו להתארגן ולהתגנדר לקראת מסיבת הפתיחה של המרכז! הצוות אירגן מסיבה עם מוזיקה ומשחקי הכרויות ואפילו רקדנו לצלילי השיר הישראלי באוריוזיון! כמובן שהילדים הכי מגניבים, רקדנו שרנו וגם ניצחנו ברוב המשחקים שהיו שמה.

לפני התזוזה לחדרים להתארגנות לישון, עשינו מעגל גדול עם חבר'ה מברזיל, אוורגווי, רוסיה, טורקיה, הולנד ובולגריה ושיחקנו משחק הכרות קצר לקראת מחר.. 
אז...קיבלנו את השיבוצים ומחר זה באמת באמת מתחיל, כולם משובצים כבר לכיתות עם ילדים מכל העולם, ואנחנו נפגש מידי ערב כל הישראלים יחדיו, לפחות עדיין יש לנו שולחן VIP בחדר אוכל :-)

נרגשים ונלהבים הולכים לישון,
לילה טוב לכולם :)
Smileys





   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה