מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 19.7.2015

ברונל- יום חמישי הגדול!! מאדאם טוסו, London eye ומחזמר!

ברונל- יום חמישי הגדול!! מאדאם טוסו, London eye ומחזמר!

 

איזה יום היה לנו היום!! אפילו לא יודעים איפה להתחיל!:))

 

נסענו בבוקר למוזיאון השעווה מאדאם טוסו, ראינו פסלי שעווה משוגעים של ספורטאים כמו יוסיין בולט, טייגר וודס ומוחמד עלי, סלבריטאים כמו בוב מארלי, מיילי סיירוס, מורגן פרימן ובראד פיט, מנהיגים חשובים, דמויות מהעבר ובעצם- את מי לא??

 

אחר כך חלקנו נכנסנו ל׳Scream׳ שם עברנו מבוך קצר ומפחיד בחושך. אפילו היו שם שחקנים אמיתיים שהפחידו אותנו!! (האמת שהיינו ממש גיבורים ולא באמת פחדנו)

 

בין לבין הקרינו במקום סרטונים שהסבירו איך מכינים את בובות השעווה ולבסוף ראינו סרט 4D על גיבורי על עם מלא אפקטים מיוחדים!! (הכיסא זז ממקומו, נשבה רוח מכל מיני מקומות ועוד..)  היה כיף ממש להציל את לונדון יחד עם ספיידרמן,הענק הירוק וקפטן אמריקה :)

 

ישר אחרי המוזיאון נסענו לLondon eye שם עלינו על הגלגל הענק וראינו את הנוף של כל לונדון!! מזג האוויר היה מושלם, היה חמים ואפילו יצאה השמש לכמה שעות. תוכלו לראות בתמונות איזה יום מושלם היה :) הילדים צילמו תמונות נוף שנראות כמו גלויות!

 

משם, המשכנו לטייל מעט בלונדון, עברנו בכיכר ׳טרפלגר׳ וראינו את הפסל של נלסון (שהרג את נפוליאון), נכנסנו לחנות משוגעת וצבעונית של M&M, וגם היה לנו זמן חופשי להסתובב בCovent garden - שם אכלנו צהריים, ראינו הופעות רחוב מיוחדות של קוסמים, אמנים ושחקני תיאטרון ובנוסף, התרשמנו מהמדרחוב הייחודי, מלא המסעדות ובתי הקפה.

 

אחר כך, לקראת השעה שבע בערב, הלכנו למחזמר Mamma Mia שמבוסס על שירי להקת אבבא והיה פשוט מקסים! לפעמים הבנו יותר ולפעמים פחות, אבל החוויה הייתה קסומה ומדהימה! בסוף, אפילו קמנו כולם ורקדנו לצלילי השירים המוכרים ביחד עם המדריכות וכל שאר הקהל.

 

לא תאמינו אבל היו לנו כל כך הרבה אנרגיות שכל הדרך חזרה לקמפוס שרנו באוטובוס, שמענו מוזיקה ועשינו צחוקים עם החבר׳ה!:)

 

אז מה נאמר לכם?...עושים חיים משוגעים ולא מאמינים שעוד מעט נגמר;(((

 

שולחים מלא נשיקות וחיבוקים !
Mamma Mia- Here we go again:)
הילדים, מאיה ורוני

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה