קינגסווד 8.7.2015

יום חמישי 16072015 DAY 9

LONDON 2
 בוקר טוב עולם, מה שלום כולם?

התחלנו בבוקר את לימודי האנגלית שלנו בפרזנטציות הפרוייקטים של הילדים.
כל ילד/קבוצה הציגו את הרעיון שלהם בפני כולם באנגלית.
היה ממש כיף לראות כמה הילדים התקדמו בדיבור מאז שהגענו לכאן.

אתמול אחרי לימודי האנגלית יצאנו לכיוון לונדון בפעם השנייה במסענו רק שהפעם לקח לנו פחות משלוש שעות להגיע לשם. החכמנו, למדנו, בדקנו ונסענו בדרך חלופית.

התחנה הראשונה בלונדון הייתה מוזיאון מדאם טוסו. מוזיאון שעווה שמכיל בובות שעווה (שנראות אמיתיות ממש!) של שחקנים, זמרים, ממציאים, מנהיגים, ספורטאים וכו' הילדים הסתובבו ברחבי המוזיאון, הצטלמו עם המלכה, ג'וני דפ, ג'וליה רוברטס, בראג'לינה (בראד פיט אנג'לינה ג'ולי), עשו סלפי עם קים קרדשיאן, ישבו ליד ג'ורג' קלוני ועוד רבים וטובים אחרים.
מקוצר זמן (ורצון גדול לא לפספס את המחזמר מלך האריות) יצאנו ממדאם טוסו, בדרכנו לאולם שבו התקיימה ההצגה. הגענו ממש בדקה האחרונה לפני שסגרו את הדלתות, נכנסנו פנימה והתיישבנו בשורה שלנו.
 המחזמר התחיל.
 עשרות שחקנים מזמרים הסתובבו ברחבי האולם ועל הבמה, בובות של בעלי חיים בדימיון שהזכיר מאוד את הדמויות מהסרט המצוייר: מופסה, סקאר, סרבי, סימבה, נאלה, טימון, פומבה וכמובן זאזו שקרע את כולנו מצחוק!
 אם עדיין לא יצא לכם לראות את מלך האריות (בעברית או באנגלית) מאוד מומלץ! הילדים בטוח יהנו מזה ויזכרו במחזמר.

המחזמר נגמר, כל האולם נעמד על הרגליים במחיאות כפיים סוערות. מחזמר מרגש עד שמעות, מצחיק, מרשים, יצירתי, מאוד מזכיר את הסרט המצוייר עם דגש שנון וחיבור מפתיע לחיים המודרניים (עם השיר של FROZEN – תבקשו מהילדים שיספרו לכם, זה הרבה יותר מצחיק בע"פ)

יצאנו מהמחזר בדרכנו לנשנש משהו לפני הנסיעה. באופן מפתיע, רוב הילדים הסתדרו עם אוכל בסופר.
הילדים קנו אוכל לערב ולימים הקרובים (נישנושים לאורך היום ותוספות לארוחות שהם פחות אוהבים): לחמים, גבינות, שוקולד נוטלה, סקיטלס, אוראו, דונאטס וכו'

יצאנו מלונדון בנסיעה חלקה לקינגסווד. הגענו מאוחר ונכנסנו ישר למיטות. למרות מאמצנו לשנות לילדים את המערכת באופן חד פעמי, לא יתאפשר לדחות את השיעורים לשעה מאוחרת יותר, אבל אחרי לימודי האנגלית הילדים משוחררים מכל הפעילויות ויכולים לחזור לישון.