קינגסווד 8.7.2015

יום רביעי 15072015 DAY 8

עברנו את החצי!
הורים יקרים תחזיקו מעמד, הילדים ממש עוד שבוע חוזרים הבייתה.

התאקלמנו בקינגסווד במהלך השבוע האחרון ועכשיו רישמית ניתן לומר שאנחנו הפז"מניקים ביותר (הוותיקים ביותר).
ביומיים האחרונים הגיעו הסינים (שהם כרגע חצי מהכמות הילדים פה בקמפוס) והפורטוגלים (שפגשנו היום בפעם הראשונה בארוחת הערב)

היום אחרי שיעור האנגלית וארוחת הצהריים יצאו למרכז העיר באת', העיר שבה קינגסווד נמצאת. מרחק הליכה של עשר דקות בערך, כמובן שאת הילדים לקחנו בהסעה והגענו למרכז.
 תחילה ראינו את הכנסייה העתיקה, כנסייה מעוטרת בארכיטקטורה גות'ית, כנסייה מאוד משמעותית ומרכזית בבאת' (אם אי פעם יצא לכם לבקר בבאת', הכנסייה ושאר הדברים שעשינו היום הם בהחלט בגדר חובה) ממש צמוד לכנסייה נמצא המוזאון הרומאי של באת', מוזיאון שמנציח את הספא שהיה בעיר תקופת הרומאים, לאחר שגילו נביעה טבעית של מים חמים מתוך האדמה.
 המוזיאון מושקע ומאוד מרשים, פריטים ארכיאולוגיים מוצגים בצורה מעניינת ומרתקת לילדים ומבוגרים כאחד.
כל אחד מאיתנו קיבל מכשיר שבו ניתן היה לשמוע הסברים על הפריטים השונים על פי מספרם.

לאחר הסיור המרתק במוזיאון, יצאנו לטיול רגלי ברחבי העיר.
 עברנו בשוק העתיק ביותר בבאת', הילדים הסתובבו מעט בין החנויות, המשכנו לגשר שנמצא ליד מרכז העיר ומשם עברנו למרכז המסחרי החדש שנמצא מאוד קרוב לכנסייה הגדולה.

הילדים קיבלו זמן חופשי, ובסיומו חזרנו חזרה.

נפגשנו לארוחת ערב וסיכום יום כרגיל,
כיף לשמוע שהילדים נהנים מאוד בימים האחרונים, הגעגוע לבית גדול (גם אצלי), ואנחנו מאוד משתדלים להנות מכל דבר (גם מפקק בדרך ללונדון :) )