מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קינגסווד 8.7.2015

יום ראשון 12072015 DAY5

 Thorpe park פארק השעשועים המטורף באנגליה היה היעד שלנו היום.

 
 התעוררנו לבוקר קריר למרות שמאוד רצינו שמש (החלפנו מהר מאוד לבגדים ארוכים, כי הקיץ פה יותר מזכיר את החורף בישראל), אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו לדרך. התחיל טיפטוף קטן שגבר לגשם רציני  Smileysבמהלך הנסיעה ונרגע עד הרגע שהגענו לפארק השעשועים.
 
 הפארק עצמו גדול ממש ומלא במתקנים מגניבים: רכבות הרים, חוף ים (כן, כן, באמצע הפארק הזה יש חוץ ים עם בריכה בגובה הקרסוליים ומזרקה באמצע), מתקנים שמתאימים לכל הגילאים ולכל הגבהים, מתקני מים (שהשאירו אותנו רטובים רוב היום – בכל זאת היה כיף כי הכל חלק מהחוויה), דוכני אוכל, קריקטורות, ציורי פנים (הדם על הפנים של הבנות המחייכות בתמונות זה איפור, הצלחנו לעבוד על כמה אנשים במהלך היום ולא הצלחנו להפסיק לצחוק על זה כל פעם מחדש), רוב הילדים יצאו עם בובות ומזכרות שונות (מקווה מאוד שהם יצליחו להכניס אותם למזוודה כי הבובות ענקיות, מקסימום תהיה להם כרית נוחה מאוד בטיסה)
 
 הילדים הסתובבו היום בקבוצות ברחבי הפארק, עלו על המתקנים השונים, אכלו, נהנו ולראשונה מזמן חופשי! או כמו שהבריטים קרואים לזה FREE TIME (במבטא בריטי :) )
 
 מכונות המזל הפכו מעט יותר עשירות תודות לילדים המקסימים שניסו בכל כוחם להוציא בובת מיניון, אך הנסיונות נכשלו לאור העובדה שהמכונות האלה לא נועדו שיוציאו מהן בובות (ועדיין לא יכולנו להפסיק לנסות)
 
 חזרנו ישר לארוחת הערב, מקלחות ולישון. מחר חוזרים לשגרה שלנו, לימודים בבוקר, פעילויות בצהריים ופעילות משותפת של כל הקבוצות מכל העולם בערב.
 
מחר אני חוזרת לשגרת הבוקר שלי ואדאג להעלות את כל התמונות מאתמול והיום 
 שיהיה לכולנו לילה טוב וחלומות מתוקים Smileys
 משירטל והילדים
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה